بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۶ مرداد؛

خداحافظی مجازی نوراللهی با پرسپولیسی‌ها / تصویری از شایان مصلح در حرم امیرالمومنین (ع) / دو قهرمان المپیک در یک قاب

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


احمد نوراللهی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد:

"در همه این سال‌ها برد‌های مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم، اما اگر بخواهم بهترین روز زندگی ورزشی ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی و نوجوانی و جوانی ام به من هدیه شد.
آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم. دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. میخواستم همان روزی که چهار گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم، روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد، اما آنطور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت، بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته، بسیار بسیار بسیار منتظر. منتظر اینکه شاید یک نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم، ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاهد، حضور چندباره مدیربرنامه من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید.
پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراه خواهم داشت؛ به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم ومثل گذشته برای هوادارانش بجنگم.
به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش
من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد. "

.

شایان مصلح، بازیکن تیم سپاهان اصفهان تصویری از خودش در حرم حضرت علی (ع) را منتشر کرد:

.

مهدی عبدی، فوتبالیست تیم پرسپولیس تصویری دسته جمعی با هم تیمی‌هایش را در استوری بارگذاری کرد:

.

سجاد گنج زاده، قهرمان کاراته در المپیک تصویری از خودش به همراه حسن یزدانی مرد نقره‌ای المپیک امسال را در استوری صفحه‌اش منتشر کرد:

.

محمد شریفی، بازیکن تیم پرسپولیس تصویری را به همراه احمد نوراللهی منتشر و برای او آرزوی موفقیت کرد:

.

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس به مناسبت تاسوعای حسینی استوری را منتشر کرد:

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار