خطر سفر به روستا‌ها و شهر‌های کوچک در تاسوعا و عاشورا

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه از مردم خواست در تعطیلات پیش رو همگی در خانه مانده و از سفر رفتن به طور جد خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سارا شاه آبادی معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت :موج پنجم از نوع سویه دلتا است و قدرت سرایت بالای آن موجب شده روز به روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان باشیم.

او افزود:برخی افراد در روز‌های تاسوعا و عاشورا جهت شرکت در آیین‌های خاص این روز‌ها و پخت نذری به شهر‌های کوچک و روستا‌ها سفر می‌کنند، و این یک اقدام خطرناک در موج پنجم کرونا است.

شاه آبادی بیان داشت: در این مناطق با توجه به رفت و آمد‌های فامیلی امکان گسترش کرونا بسیار محتمل است و اگر افراد ویروس را با خود به این مناطق ببرند، تهدید بزرگی برای این مناطق ایجاد خواهد شد.

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه ادامه داد: روستا‌ها و شهر‌های کوچک امکانات درمانی مناسبی ندارند و اگر شیوع کرونا در این مناطق حادث شود، جان بسیاری به خطر خواهد افتاد.

شاه آبادی از مردم خواست در تعطیلات پیش رو همگی در خانه مانده و از سفر رفتن به طور جد خودداری کنند.

او همچنین از مردم خواست از برگزاری دورهمی‌های فامیلی و پخت نذری دسته جمعی هم در این ایام خودداری کرده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در نظر داشته باشند.

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه در پایان گفت : در وضعیت خطرناکی به سر می‌بریم و آمار‌ها روز به روز در حال افزایش است و نیاز است که مردم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/ق

 

برچسب ها: روستا ، خانه ، دلتا کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار