پیام رئیس کل دادگستری کرمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز و غیور به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرفراز و غیور به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام یدالله موحد بدین شرح است:

بیست و ششم مردادماه همواره یادآور حماسه آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران حریم حرمت قرآن، ولایت و مدافعان سخت کوش عرصه‌های دفاع از دین و انقلاب است که تا پای جان در مقابل شکنجه‌های رژیم بعث ایستادند تا قامت مردمان این سرزمین همواره استوار و بلندای عزت شان زبانزد باشد.

گنجینه انقلاب اسلامی ایران مملو از گوهر‌های گرانبهای همت و رادمردی افرادی است که حضرت امام (ره) در توصیفشان فرموده اند: اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی اند و آزادگان جهان آن را زمزمه می‌کنند.

مجاهدان دیروز که در عرصه‌های جنگ نظامی و در مقاومت انقلابی در دوران اسارت، نام آوران عزت و اقتدار برای این سرزمین و ملت همیشه قهرمان بوده اند و به یقین مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان و همرزمان شهید خود را درک کرده اند، امروز نیز پیشرانان موفقیت در عرصه‌های گوناگون نظامی، فرهنگی، عمرانی و تولید علم و فناوری هستند و با حضور فداکارانه، انقلابی، مجاهدانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار می‌کنند.

 در این مجال، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و بر همت استوار این مردانِ مرد و خانواده‌های ایثارگر آن‌ها احسنت گفته و توفیق روزافزون مجاهدان دیروز و امروز این سرزمین در عرصه‌های مختلف را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار