حمله ماهی شکارچی به یک زن در مرکز خرید

زنی که دستش را وارد حوض یک مرکز خرید کرده بود مورد حمله ماهی شکارچی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله ماهی شکارچی به یک زن اهل سرزمین‌های اشغالی خبرساز شد. این اتفاق روز یکشنبه در منطقه شفِلا  و زمانی رخ داد که این زن در یک مرکز خرید دست خود را وارد آب حوض کرد. در این حادثه این زن از ناحیه دست دچار جراحت شد. پس از وقوع این حادثه، این جانور توسط مسئولان کشاورزی محلی از حوض مرکز خرید منتقل شد. این در حالی است که هنوز آخرین وضعیت این زن و همچنین هویت وی اعلام نشده است.

بنا به گفته مسئولان محلی هنوز مشخص نیست با وجود غیرقانونی این ماهی در سرزمین‌های اشغالی، این آبزی در این حوض نگهداری می‌شد. رسانه‌های محلی گفتند این ماهی یک سرسوسماری الیگاتوری و یکی از بزرگترین ماهی‌های آب‌های شیرین آمریکای شمالی بوده است. این نوع ماهی بیشتر در آب‌های جنوب ایالات متحده آمریکا یافت می‌شود. پوزه، دندان‌های بلند و تیز آن شبیه به تمساح است.


بیشتر بخوانید


«هگای نوبرگر»، یک ناظر اجرا در بخش ماهیگیری سرزمین‌های اشغالی در این باره گفت: «توجه به این نکته ضروری است که طبق مقررات ماهیگیری، نگهداری ماهیان ممنوعه، جرم است. نگهداری ماهی ممنوعه تهدیدی برای تنوع زیست محیطی و مردم در سرزمین‌های اشغالی است و این مورد یک تهدید برای امنیت عمومی به شمار می‌رود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونا
۱۹:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
الان این کی حمله کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
این کجا و کی حمله می کنه که نشون ندادین ؟!!! .
آخرین اخبار