ادامه اعتصاب غذای ده اسیر فلسطینی

۱۰ اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه‏، گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: اقدامات مستمر رژیم صهیونیستی به نقض حقوق اسیران فلسطینی در زندان‌های این رژیم به حدی است که ده اسیر فلسطینی هنوز دست از اعتصاب غذا بر نداشته‌اند. اعتصاب این اسیران در اعتراض به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی است که همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که شرایط بهداشتی به گونه‌ای است که خطری جدی سلامت اسیران فلسطینی را تهدید می‌کند.

باشگاه اسیران فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شرایط بهداشتی اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اسرائیل روز به روز بدتر می‌شود و نگرانی زیادی در زمینه سلامتی آن‌ها وجود دارد، زیرا جنایت‌ها و ظلم‌های رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی رو به افزایش است به طوری که اسیران فلسطینی را در سلول‌های انفرادی نگه می‌دارد و آن‌ها را ممنوع الملاقات کرده تا فشار زیادی بر آن‌ها وارد کند تا شاید دست از اعتصاب خود بردارند.

کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطینی درباره شرایط نامناسب سلامتی اسیر «موفق عَروق» بر اثر جنایت‌های رژیم اشغالگر به ویژه سهل انگاری پزشکی عمدی، هشدار داده بود.

این در حالی است که ۵ هزار و ۳۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر شرایط بسیار سختی را تحمل می‌کنند. در میان این اسیران بیش از ۵۰۰ اسیر به کمک‌های پزشکی نیاز فوری دارند.

از سوی دیگر ده‌ها شهرک نشین صهیونیست از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند و در این مسجد اقدامات تحریک‌آمیز انجام دادند. نیرو‌های رژیم اشغالگر نیز از این شهرک نشینان به شدت محافظت می‌کردند. این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست با یورش به زمین‌های فلسطینی‌ها در منطقه خربه زنوته در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری این زمین‌ها را تصرف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۹:۲۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
برای آزادی این اسیران دعا کنید
آخرین اخبار