گروه‌های شغلی خدمات رسان در کرمانشاه مجاز به فعالیت هستند

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به تعطیلات یک هفته‌ای برای کنترل شیوع پیک پنجم کرونا در استان کرمانشاه گفت: گروه‌های شغلی خدمات رسان در کرمانشاه مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر پهلوانی رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت : بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در استان کرمانشاه ممنوع است.

او گفت : با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت قنادی‌ها، کافی شاپ‌ها، کافی نت‌ها، پاساژ‌ها در فضای باز و بسته و تالار‌های پذیرایی ممنوع است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در تعطیلات یک هفته‌ای که برای کنترل شیوع پیک پنجم کرونا انجام می‌شود سوپرمارکت‌ها، خبازی‌ها، فروشگاه مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ و ماهی، سبزی و میوه فروشی‌ها، مغازه‌های ارائه دهنده خدمات مانند تعمیرگاه خودرو و لوازم خانگی مجاز به فعالیت هستند.

پهلوانی با اشاره به نحوه فعالیت رستوران‌ها در ایام تعطیل کرونایی، افزود: رستوران‌ها تنها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت میزبانی از مراجعان با آن‌ها برخورد می‌شود.

او ادامه داد: با واحد‌های صنفی که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکنند بر اساس قانون از پلمب واحد صنفی تا لغو پروانه کسب برخورد خواهد شد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: تعطیلی یک هفته‌ای جهت مقابله با موج پنجم کرونا قطعاً اصناف را با مشکلات بسیاری مواجه می‌کند، اما این امر برای کنترل بیماری و کاهش موارد مبتلا و فوتی در استان کرمانشاه ضروری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.