جریمه‌ های رانندگی دو برابر می‌شوند

رئیس پلیس استان یزد گفت: همه رانندگانی که اعمال قانون شده اند برای پرداخت جریمه کرونایی یک ماه فرصت دارند در غیر اینصورت جریمه دو برابر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حاجی ده آبادی، رئیس پلیس استان یزد گفت: ممنوعیت تردد بین استانی آغاز شده و تا روز جمعه پنجم شهریورماه ادامه دارد.

او افزود: ناقضان این محدودیت در شهر‌های قرمز به مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و در شهر‌های نارنجی و زرد به مبلغ ۵۲۵ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: علاوه بر اعمال جریمه، این خودرو‌ها به محل سکونت بازگردانده شده و اجازه ورود به استان را ندارند.

حاجی ده آبادی با اشاره به باطل شدن همه مجوز‌های صادره از فرمانداری‌ها اظهار داشت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان باقی است و متخلفان با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد.

این مسئول مهلت پرداخت جریمه‌های کرونایی را یک ماه اعلام کرد و ادامه داد: همه رانندگانی که اعمال قانون شده اند یک ماه فرصت دارند تا جریمه خود را پرداخت کنند و در غیر اینصورت با جریمه دو برابری مواجه می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان تأکید کرد که پلیس در ورودی‌های استان مستقر است و علاوه بر اعمال قانون، اجازه ورود خودرو‌های غیربومی به استان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.