استاندار خراسان رضوی:

جاده‌های ورودی و خروجی خراسان رضوی بسته شد

محمدصادق معتمدیان گفت: جاده‌های ورودی به خراسان رضوی بسته شده و اجازه خروج خودرو‌های بومی و غیربومی به استان داده نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: جاده‌های ورودی به  استان بسته شده و اجازه خروج خودرو‌های بومی و  غیربومی به استان داده نخواهد شد.


او با تاکید بر اینکه محدودیت‌های جدید باید توسط رسانه‎‌ها و صداوسیما برای مردم به شکل دقیق اطلاع رسانی شود ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به بیش از ۸۰ درصد برسد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رستوران‌ها نیز حق پذیرش مشتری ندارند، ادامه داد: رستوران‌های داخل مشهد فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت پذیرش مشتری پلمب خواهند شد.

معتمدیان بیان کرد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) نیز باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود، به همین منظور در بازدید‌هایی که از هیات‌های مذهبی صورت گرفت، رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مشاهده شد که نیاز است این ظرفیت در مقیاس ملی برای مخاطبان و مردم به تصویر کشیده شود.

هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار