مدیر تیم فوتبال تراکتور:

استعفای کمالوند صحت ندارد/ پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز می‌شود

فرهاد صداقت، مدیر تیم فوتبال تراکتور خبر استعفای کمالوند از سرمربیگری این تیم تبریزی را رد کرد.

فرهاد صداقت، مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که احتمال استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم تبریزی وجود دارد، گفت: این موضوع صحت ندارد. تمرینات تیم تراکتور از بعد از ظهر امروز  شروع می شود و کمالوند هم قرار است در تمرینات حضور یابد. 

صداقت درباره این که کمالوند به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور نمی تواند بازیکن بگیرد، گفت: به هر حال پنجره نقل و انتقالاتی باز می شود. یک مقدار صبر کنید همه مسائل حل می شوند. 

او درباره  تجمع هواداران  معترض تراکتور روز گذشته مقابل درب ورزشگاه بنیان دیزل بیان کرد: من روز گذشته در باشگاه تراکتور نبودم، اما تا جایی که اطلاع دارم چند هوادار به باشگاه آمدند و اعتراض کردند. هواداران نگران تیم  تراکتور هستند اما ان شاءالله وضعیت تیم خوب می شود. 

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره دستیاران کمالوند گفت: قادر رحیم زاده مربی بومی به عنوان دستیار کمالوند انتخاب شده است و  بازیکن سابق تراکتور  هم با کمالوند از تهران می آید تا تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد. 

صداقت درباره این که بازیکنان تراکتور در تمرینات امروز شرکت می کنند، گفت: همه بازیکنان تراکتور را دعوت کردیم که در تمرینات امروز حاضر شوند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار