معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح دامپروری بابامنصور هرچه سریعتر توسط سازمان جهادکشاورزی تعیین تکلیف شود

نصیری گفت: طرح دامپروری بابامنصور باید هرچه سریعتر توسط سازمان جهادکشاورزی تعیین تکلیف شود و اگر شرکت شستا تمایلی برای اجرای این طرح ندارد، سرمایه گذار جدید برای این طرح جذب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح دامپروری بابامنصور در خانمیرزا تامین و مشکلات اجرای این طرح در استان حل شد، اما به‌نظر می‌رسد شرکت شستا اراده‌ای برای اجرای این طرح دامپروری ندارد.

او در خصوص اجرای طرح سرمایه گذاری دامپروری بابامنصور در خانمیزا افزود: شرکت شستا برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده بود، برای اجرای این طرح در ابتدا موانعی وجود داشت که با پیگیری‌های متعدد این موانع برطرف شد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح دامپروری در خانمیرزا تامین و مشکلات آن از جمله عبور لوله گاز پرفشار و واحد‌های شن و ماسه مجاور حل شد، اما به‌نظر می‌رسد شرکت شستا اراده‌ای برای اجرای این طرح دامپروری در خانمیرزا ندارد.

او ادامه داد: این طرح باید هرچه سریعتر توسط سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شود، اگر شرکت شستا تمایلی برای اجرای این طرح ندارد، سرمایه‌گذار جدید برای این طرح جذب شود.

نصیری در پایان گفت: اجرایی و عملیاتی شدن طرح‌های مصوب سفر معاونان و روسای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به‌صورت مستمر روند اجرایی آن‌ها مورد پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.