تأمین نیاز‌های فوری بیمارستان‌های مشهد با همکاری آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس به میزان توان نیاز‌های فوری بیمارستان‌های مشهد را تأمین خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اهدای تجهیزات پزشکی آستان قدس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: از ابتدای آغاز کرونا این آستان مقدس حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان اختصاص داده است.


او با اشاره جلسه چند هفته گذشته خود با رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حرم مطهر رضوی، افزود: در این جلسه نیاز‌های ضروری بیمارستان‌های مشهد مطرح شد، بنده گفتم هر نیاز فوری که بیمارستان‌ها برای نجات جان مردم دارند را آستان قدس به میزان توان تأمین خواهد کرد و اگر منابعش موجود نباشد از منابع دیگری که جزو کار‌های مستحبی است؛ به این مهم اختصاص می‌دهیم، زیرا نجات جان انسان‌ها واجب است.


تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: برای کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها دستور تعطیلی مهمانسرا را صادر کردم، زیرا توزیع غذای حضرتی و بسته‌های تبرکی واجب نیست، اما حفظ جان مردم واجب است.


حجت الاسلام والمسلمین با تشکر از شرکت داروسازی ثامن وابسته به آستان قدس برای افزایش ۴۰ درصدی میزان تولید سرم، بیان کرد: از این شرکت می‌خواهم بازهم برای افزایش میزان تولید سرم تلاش کند، در شرایط موجود به هیچ عنوان نباید نگاه تجاری، سوداگری و درآمدی برای رفع نیاز‌های پزشکی جامعه وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار