کشف آرد قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ۱۱تن آرد قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران کلانتری ۱۲شهرستان ملایر به منظور مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و انجام اقدامات همه جانبه، از قاچاق آرد به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

او افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، ۲ نفر از قاچاقچیان با این خودرو اقدام به انتقال محموله‌های آرد خارج از شبکه می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با گشت زنی‌های هدفمند موقعیت این کامیون شناسایی و در یک اقدام ضربتی به همراه کارشناسان اداره صمت  از  این کامیون ۱۱ تن آرد گندم قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلگی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با افراد واسطه گر و سود جو که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می‌شوند برخورد کند و  از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.