آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

قرارداد واران با منچستریونایتد نهایی شد

منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۳۴ میلیون پوند رافائل واران، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه را به طور رسمی به مدت ۴ سال به خدمت گرفت.

بارسلونا قرارداد‌های بازیکنان خود را ثبت کرد

باشگاه بارسلونا قرارداد‌های بازیکنان جدید خود شامل ممفیس دپای، اریک گارسیا و مانای را در سازمان لالیگا به ثبت رساند.

تمایل ایکاردی برای پیوستن به یوونتوس

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مایل است این تیم را ترک کرده و به یوونتوس بپیوندد.

ایکاردی نگران آن است که با آمدن لیونل مسی به پاری سن ژرمن فرصت بازی به او نرسد؛ به همین دلیل مایل است بار دیگر به سری آ برگردد و به یوونتوس بپیوندد. ایکاردی در تیم اینترمیلان نامی برای خود دست و پا کرد.

وستهام برای فروش دکلان رایس ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهد

باشگاه وستهام انگلیس اعلام کرد در صورتی که بخواهد دکلان رایس، ستاره ملی پوش خود را بفروشد حاضر نیست او را با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون پوند بفروشد.

رایس که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور داشت، شاید تابستان امسال وستهام را ترک کند؛ اما چکش‌ها حاضر نیستند او را با مبلغی کمتر از مبلغ انتقال جک گریلیش از استون ویلا به سیتی بفروشند.

جک گریلیش با ۱۰۰ میلیون پوند استون ویلا را به مقصد من سیتی ترک کرد.

تهدید خانواده مدیر برنامه‌ لوکاکو

مدیر برنامه‌ روملو لوکاکو، بازیکن جدید چلسی گفت به دلیل دخالت او در انتقال این بازیکن بلژیکی از اینتر به چلسی خود و خانواده‌اش تهدید شده اند.

چلسی این هفته با قرارداد ۹۸ میلیون یورویی لوکاکو را از اینترمیلان به خدمت گرفت تا این بازیکن دومین دوره حضور خود در استمفوردبریج را تجربه کند.

پاری سن ژرمن به دنبال کولیبالی

باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید کالیدو کولیبالی، بازیکن ناپولی وارد عمل شد.

باشگاه پاری سن ژرمن که سرخیو راموس را در تابستان امسال به خدمت گرفته، به دنبال ذخیره مطمئنی برای این بازیکن اسپانیایی است و در جست و جو‌های خود به کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی ناپولی رسیده است. ناپولی برای این بازیکن ۵۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

جدایی قرضی دیالو از منچستر یونایتد

اماد دیالو، بازیکن تیم منچستر یونایتد تابستان امسال این تیم را به صورت قرضی‌ ترک خواهد کرد. تیم‌های بازل سوئیس و کریستال پالاس انگلیس خواهان این بازیکن هستند.

چند تیم از بوندسلیگا و لیگ جزیره هم برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اند، اما یونایتد‌ها هنوز تصمیمی نگرفته اند.

حسام عوار در فهرست آرسنال

باشگاه آرسنال به دنبال آن است که مارتین اودگارد، هافبک رئال مادرید یا جیمز مادیسون، هافبک تیم لیورپول را تابستان امسال به صورت قطعی به خدمت بگیرد؛ اما اگر موفق به انجام این انتقال‌ها نشود برای خرید قرضی حسام عوار از لیون اقدام خواهد کرد.

رئال برای خرید امباپه وارد عمل می‌شود

به گزارش اکیپ باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن تابستان امسال اقدام خواهد کرد. قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و چندین سال است که مورد توجه رئال قرار دارد.

رئال مطمئن نیست که بتواند امسال امباپه را به خدمت بگیرد، اما امیدوار است که زمینه را برای انتقال تابستان آینده فراهم سازد.

چلسی قیمت آبراهام را مشخص کرد

باشگاه چلسی انگلیس برای فروش تامی آبراهام، مهاجم ملی پوش خود ۵۰ میلیون یورو قیمت تعیین کرد. با توجه به پیوستن روملو لوکاکو به چلسی انتظار می‌رود تامی آبراهام تابستان امسال لندن را ترک کند.

رم در پیشاپیش مشتریان این بازیکن ۲۳ ساله است، اما آرسنال هم خواهان خرید او است.

مذاکره تاتنهام با فیورنتینا بر سر میلینکوویچ

باشگاه تاتنهام برای خرید نیکولا میلینکوویچ، مدافع تیم فیورنتینا مذاکرات خود را با این باشگاه آغاز کرده است.

میلینکوویچ در آستانه انتقال به وستهام بود، اما مذاکرات به بن‌بست خورد و حالا تاتنهام امیدوار است این بازیکن ۲۳ ساله را به خدمت بگیرد.

بازگشت دیگو کاستا به مینیرو

اتلتیکو مینیرو با دیگو کاستا به توافق رسیده است و این بازیکن طی روز‌های آینده قراردادی دو ساله با این تیم برزیلی امضا خواهد کرد. پس از حضور کاستا در آزمایش‌های پزشکی مینیرو جزئیات قرارداد اعلام خواهد شد.

وعده کلوپ برای تمدید قرارداد هندرسون

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد کاپیتان جردن هندرسون ادامه دارد و جزئیات قرارداد کاپیتان این تیم حل و فصل خواهد شد.

هندرسون دو سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و مذاکرات ابتدایی برای تمدید قرار داد تاکنون بی نتیجه بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار