استاندار خوزستان:

خوزستان تعطیل می‌شود/ محدودیت‌های ترافیکی سختی در راه است

سلیمانی دشتکی گفت: از دوشنبه تا شنبه هفته آینده تمامی مشاغل، جز گروه شغلی یک در خوزستان تعطیل هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت کرونا گفت: رعایت نکردن شیوه نامه ها و عادی انگاری موجب شد  کرونا در استان نیز بیشتر شود و الان وضعیت ما مطلوب نیست.

او با بیان اینکه در زمینه نظارت‌ها استان در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته است بنابراین تقاضا می کنم بازدید‌های مشترک افزایش یابد و اگر نقصی در این زمینه است برطرف شود، افزود: رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم کم شده و برگزاری مراسمات افزایش یافته است با وجود اینکه هیئت‌های زیادی شیوه نامه ها را رعایت می کنند، اما در مواردی تصاویری منتشر شده که اصلا جالب نیست از دستگاه‌های نظارتی می خواهم بر عملکرد این هیئت‌ها نظارت داشته باشند .

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه برخی هیئت‌ها کار‌های بزرگی کرده اند و برای مثال یکی از هیئت‌ها امسال به مرکز واکسناسیون تبدیل شده است، اظهار داشت:  برگزاری آیین محرم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تقاضای ما از هیئت‌ داران این است که در مدت باقی مانده با رعایت اصول بهداشتی مشکلی برای مردم و خودشان ایجاد نشود .

 استاندار خوزستان تصریح با تاکید بر اینکه از دوشنبه  تا شنبه هفته آینده تمامی مشاغل، جز گروه شغلی یک در خوزستان تعطیل هستند، کرد: مسائل حساسی در ستاد کرونا اتخاذ شدو  محدودیت‌های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود .

انتهای پیام/ی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.