رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان؛

بیمارستان ابوالفضل میناب دیگر از نظر اکسیژن دچار مشکل نخواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مشکل کمبود دارو برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان میناب نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: باوجود افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان ابوالفضل میناب، خوشبختانه براساس اعلام مسئولان این بیمارستان تا این لحظه کمبود دارو برای این بیماران در این شهرستان وجود ندارد.

فرشیدی افزود:با پیگیری‌های نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین با حمایت‌های استاندار هرمزگان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه اکسیژن ساز که از مصوبات سفر اخیر وزیر بهداشت به استان بود، تخصیص و تحویل بیمارستان ابوالفضل میناب شد.

او با بیان اینکه انشالله بیمارستان ابوالفضل میناب دیگر از نظر اکسیژن دچار مشکل نخواهد شد، افزود: همچنین با تعمیر و تجهیز دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ابوالفضل میناب و نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأمین اعتباری که در این بخش خواهد شد دیگر بیمارستان شهرستان میناب از نظر اکسیژن دچار مشکل نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: همچنین تعداد ۱۰ نفر پرستار و ۳۰ نفر نیرو اعم از خدماتی و اداری مورد نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان بویژه بخش کرونا مجوز استخدام صادر و بزودی شروع بکار خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.