نقش صدا و سیما در ارتقاء امنیت اجتماعی بی نظیراست

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان که به مناسبت روزخبرنگار انجام شد، از نقش بی بدیل و بی نظیر صدا و سیما و رسانه ها در ارتقاء امنیت اجتماعی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرداراحمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در دیدار با محمود کردستانی مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان که به مناسبت روزخبرنگار در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با تقدیر از مدیر کل آن سازمان و مجموعه صدا و سیما در جهت پوشش کامل برنامه ها و اخبار فرماندهی انتظامی استان، بیان داشت: صدا وسیمای مرکز استان با بکارگیری تمام توان برنامه ها و اخبار انتظامی استان را پوشش می دهد که جا دارد از تک تک همکاران در حوزه آن رسانه ملی قدردانی نماییم.

وی افزود: صدا و سیما در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین کاهش تصادفات جاده ای نقش تاثیر گذار دارد و در این راستا در برنامه های مطالبه گری خود می تواند همکاری سایر دستگاه های ذی مدخل با ناجا را نیز پررنگ و تقویت نماید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: تامین امنیت روانی مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است که هم افزایی و همکاری رسانه های گروهی بویژه صدا و سیما و پلیس در تحقق این هدف بسیار موثر است.

سردار طاهری نمایش اقتدار و توانمندی پلیس از صدا و سیما را در مقبولیت و ارتقاء منزلت نیروی انتظامی در جامعه بسیار مهم دانست و گفت: پلیس مقتدر، پلیس مورد اعتماد مردم است و نمایش اقتدار، توانمندی و فعالیت های پلیس احساس امنیت را در شهروندان تقویت می کند.

رئیس پلیس استان در بخشی دیگر از صحبت های خود به نقش بی بدیل و بی نظیر صدا و سیما و رسانه ها در ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره نمود و بیان داشت : يکي از رسالت هاي رسانه آموزش و اطلاع رساني در زمينه پيشگيري از جرايم است،رسانه ها ابزار بسيار مهم و موثر در پيشگيري از جرايم و ارتباط با اقشار مختلف مردم هستند.

وي با بیان اینکه اگر افكار عمومي به صورت منطقي و در مسير واقعي هدايت شود مي توان تأثيرات آن را در تأمين امنيت جامعه و ارتقاء احساس شهروندان مشاهده كرد افزود: هر میزان ارتباط، تعامل و همکاري دو سويه پليس و رسانه بيشتر باشد، امنيت و احساس امنيت در جامعه ارتقاء مي يابد.

فرمانده انتظامی استان ارتقاء احساس امنیت و افزایش اعتماد عمومی در سایه امنیت اجتماعی را از مهم ترین نتایج مثبت اطلاع رسانی در کار پلیس دانست و گفت: با مدیریت صحیح افکار عمومی، علم و آگاهی به روز می توانیم وظیفه خطیر خود در این بخش مهم و دقیق را بطور مطلوب و شایسته انجام دهیم.

سردار طاهری در پایان مجدد با قدردانی از زحمات و تلاش های مستمر مدیرکل صدا و سیمای استان و همه همکاران در مجموعه رسانه ملی، افزود: امیدواریم با افزایش همکاری و مشارکت در بخش های مختلف اجتماعی و انتظامی بتوانیم بیش از پیش به توسعه و رشد و شکوفایی و خدمت رسانی به مردم این استان قدم برداریم، چرا که به حق، مردم این استان شایسته بهترین خدمت ها هستند .

"مهندس کردستانی" در این دیدار با قدردانی از حضور سردار فرمانده انتظامی استان و مجموعه معاونین انتظامی در صدا و سیما ،به برخی مسائل موجود برای افزایش تعامل و مشارکت با برنامه های پلیس اشاره نمود و پیشنهاداتی را در زمینه چگونگی حل و مرتفع کردن آنها ارائه و آمادگی خود برای گسترش همکاری بیشتر با فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار