مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در زنجان افتتاح شد

صفری از افتتاح ۷۲ آشپزخانه همزمان با ایام محرم در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال نیز همانند سال گذشته با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی به استقبال ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش رفته و برنامه ریزی شده است در ایام محرم و صفر ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شود.


او بابیان اینکه به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سعی شده است کمک‌ها و نذورات مردمی بیشتر به سوی بسته‌های معیشتی و تأمین نیاز‌های خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سوق داده شود، افزود: برنامه ریزی شده است در طول ماه محرم و صفر ۲۰ هزار بسته معیشتی با میانگین هربسته به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان در قالب احسان حسینی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) استان زنجان می‌توانند با شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷ *، تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان زنجان در این امر خیر و معنوی مشارکت کنند.


صفری بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و عزاداری در طرح اطعام و احسان حسینی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای کمک به نیازمندان استان زنجان تأکید کرد و گفت: با برقراری ارتباط بین کمیته امداد استان زنجان و هیأت مذهبی وعزاداری حضرت اباعبدالحسین (ع) احسان و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر به صورت هدفمند و در امورات معیشت ایتام و نیازمندان صرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه طرح ملی اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم در استان زنجان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و نذورات مردم، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان است.

او افزود: ۱۴۳ مرکز نیکوکاری در استان زنجان پذیرای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای تهیه و طبخ غذای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی برای ایتام و نیازمندان هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.