بادامکی: وضعیت مالکیت باشگاه پدیده هفته آینده مشخص می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره واگذاری امتیاز این باشگاه به فرهاد حمیداوی توضیحاتی را بیان کرد.

حسین بادامکی سرپرست تیم فوتبال پدیده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  اینکه با حکم قضایی دوباره مالکیت این باشگاه  در اختیار فرهاد حمیداوی قرار گرفته است، اظهار کرد: من از زبان فتاحی مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی این موضوع را شنیده ام که مالکیت باشگاه پدیده به حمیداوی داده  شده است.  

بادامکی درباره اینکه باشگاه پدیده به شهر خودرو تغییر نام پیدا می‌کند، گفت: اگر تیم پدیده را حمیداوی تحویل بگیرد در آن صورت نام تیم به شهر خودرو تغییر می‌یابد.  

سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره اینکه او و مهدی رحمتی در این تیم می‌مانند یا نه، بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. به تازگی مالکیت باشگاه پدیده را به حمیداوی داده اند و هفته آینده قرار است مسائل مربوط به مالکیت باشگاه مشخص شود.  

او درباره وضعیت بازیکنان پدیده از جمله قاسمی نژاد و نعمتی گفت: هنوز به طور قطعی بازیکنی از تیم پدیده جدا نشده است. بازیکنان  پدیده پیشنهاداتی دارند، اما باید از باشگاه رضایت نامه بگیرند.  

بادامکی درباره اینکه باشگاه پدیده مبلغ بالایی برای صدور رضایت نامه بازیکنان تعیین کرده است، گفت: هیچ چیز مشخص نیست و ما نمی‌توانیم با قاطعیت در این باره صحبت کنیم. اجازه بدهید زمان بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار