گنج زاده: به خاطر کسب مدال طلای المپیک، اشک شوق در چشمانم جمع شد

کاراته کای طلایی کشورمان در خصوص مسابقات کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سجاد گنج زاده، کاراته کای کشورمان درباره ضربه حریف عربستانی در فینال مسابقات کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: خیلی از مردم از قوانین کاراته اطلاعی ندارند و فکر می‌کنند هر کس در کاراته ضربات محکم تری به حریفش بزند، پیروز مسابقه است؛ اما در کاراته در حین این که باید ضربه پرقدرت و با سرعت باشد، باید کنترل شده نیز باشد.

او ادامه داد: حریف عربستانی در مصاحبه‌ای گفته بود که ضربه من به گنج زاده آن قدر شدید نبوده است و من نیز حرف او را تایید می‌کنم؛ اما چون به جای حساسی همچون صورت برخورد کرده بود، باعث شد من از هوش بروم  و پس از ۱۰ دقیقه به هوش آمدم. از هروی، سرمربی تیم ملی پرسیدم که مسابقه چه شد و او گفت که مدال طلا را کسب کردی و پس از این حرف اشک شوق در چشمانم جمع شد.

او درباره خوشحالیش پس از کسب مدال طلای المپیک گفت: من در کاراته مسابقات زیادی داشته و یاد گرفته ام که با برد خیلی خوشحال نشوم و با باخت نیز زیاد ناراحت نمی‌شوم. من  تمرینات زیادی را انجام می‌دهم تا نتایج خوبی کسب کنم، اما در صورت باخت در مسابقات بیشتر تمرین می‌کنم تا در مسابقات بعدی نتیجه کسب کنم.

گنج زاده در خصوص کمک خیرخواهانه اش در مناطق محروم کشور بیان کرد: ریا در کار خیر عالی است. در سفرهایم همراه با رسول خادم، پرویز پرستویی و سایر دوستانم فکر می‌کردم چنین مناطق محرومی فقط در آفریقا وجود داشته باشند؛ چرا که ما در یک کشور ثروتمند زندگی می‌کنیم و لیاقت مردم ما بیشتر از این ها است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حق اون سعودی بود که طلا بگیره
اگه تمارض کرده باشی که حق الناس گردنته
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۶:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
درسته ما قوانین کاراته مثل شما نمی‌دانیم اما میدانیم که حریف خیلی از شما سرتر ،قوی تر و حرفه ای تر بود البته شما به نوعی اعتراف کردی که تمارض کردی همه میدونیم که چطور طلا به دست آوردی هیچ وقت خودت رو طلا دار المپیک ندون چون طلا حق اون سعودی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۰:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
تو رو خدا پهلوان ایران رو اذیت نکنید الان دوباره بیهوش میشه پول از کجا براش بیاریم تا مدال بخریم؟
آخرین اخبار