افزایش محدودیت‌های مبادلات تجاری محصولات سامسونگ

شرکت سامسونگ در پی رونمایی از محصولات جدید خود، قوانین تازه‌ای را برای انجام مبادلات تجاری اعمال کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، سامسونگ محدودیت مبادلات تجاری خود را  برای خرید Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy Z Flip ۳ افزایش می‌دهد و در پیشنهاد مبادله کالا، خریداران می‌توانند در ازای برخی اعتبارات، تلفن هوشمند موجود خود را با یک دستگاه جدید Galaxy معاوضه کنند.

با کسر اعتبارات در هنگام تعویض دستگاه‌های هوشمند، گوشی جدید برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و تاکنون، سامسونگ یک یا دو دستگاه را برای تجارت مجاز کرده و در حال حاضر، پس از عرضه گوشی‌های تاشو جدید، سامسونگ محدودیت را به ۴ دستگاه رسانده است.

محصولات هوشمند سامسونگ

قانون جدید سامسونگ برای مبادله کالا

در حال حاضر، شما می‌توانید ۴ دستگاه خود را با یک گوشی جدید Galaxy Z Fold ۳ یا Galaxy Z Flip ۳ تعویض کنید و این یک پیشنهاد  برای کسانی است که به دنبال رهایی از تلفن‌های هوشمند قدیمی هستند.  این قانون جدید سامسونگ فقط برای Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ تعیین شده و در حال حاضر در هنگام پیش خرید تلفن‌ها در دسترس است.

گوشی های سامسونگ

برای تهیه گوشی هوشمند Galaxy Z Fold ۳، کاربران می‌توانند از ۴ وسیله هوشمند به ارزش ۸۰۰ دلار استفاده کنند، در حالی که این رقم برای کسانی که پیش خرید Z Flip ۳ را سفارش داده‌اند ۶۵۰ دلار است. خریداران نه تنها تلفن‌های هوشمند، بلکه می‌توانند تبلت یا ساعت هوشمند نیز خریداری کنند و سامسونگ همچنین برای لوازم جانبی Z Fold ۳ و Z Flip ۳ به ترتیب ۲۰۰ دلار و ۱۵۰ دلار ارزش معامله فوری ارائه می‌دهد.

مشخصات سامسونگ Galaxy Z Fold ۳

سامسونگ Galaxy Z Fold ۳ دارای نمایشگر‌های ۷.۶ اینچی و ۶.۲ اینچی با محافظ Corning Gorilla Glass Victus است و این دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon ۸۸۸ SoC خواهد بود و سه دوربین در پشت گوشی موبایل وجود دارد و این بار سامسونگ از S-Pen با Z Fold ۳ پشتیبانی کرده است.

گوشی موبایل Z Flip ۳ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و ۱.۹ اینچی با همان محافظ گوریلا گلس ویکتوس است و مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین عقب دوگانه شده و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود.

گوشی های تاشو


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.