آغاز مراسم‌های مربوط به حمل مشعل پارالمپیک توکیو

در فاصله ۱۲ روز مانده تا شروع بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، مراسم‌های مربوط به حمل مشعل این بازی‌ها در سراسر ژاپن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ بین روز‌های ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر در ژاپن برگزار خواهد شد.  در فاصله ۱۲ روز مانده تا شروع بازی‌ها، مراسم‌های روشن کردن شعله‌های پارالمپیک توکیو که بخشی از مراسم حمل مشعل این بازی‌ها است از امروز (پنجشنبه) آغاز شد. این رویداد‌ها طی پنج روز آینده در ۴۳ استان از ۴۷ استان ژاپن که میزبان مسابقات پارالمپیک نخواهند بود، برگزار می‌شود.

شعله‌های پارالمپیک در بیش از ۸۰۰ شهرداری در سراسر ژاپن جمع آوری شده و همزمان در استوک مندویل، زادگاه جنبش پارالمپیک، مراسم مشابهی برگزار خواهد شد.

برخلاف شعله بازی های المپیک که در یونان روشن شد، مکان‌ها و روش‌های روشن کردن شعله‌های پارالمپیک به عهده هر شهرداری است. برخی از مراسم روشن کردن شعله‌ها در مراکز نگهداری معلولان و مدارس دانش آموزان استثنایی و همچنین مناطقی که در اثر بلایای طبیعی ویران شده اند، برگزار می‌شود.

چهار استان میزبان بازی‌های پارالمپیک هم از روز سه شنبه هفته آینده تا ۲۰ اوت، مراسم روشن کردن شعله را برگزار می‌کنند.

مراسم حمل مشعل پارالمپیک در توکیو، که ابتدا قرار بود حدود ۷۰۰ نفر آن را در طول مسیر ۳۵ کیلومتری حمل کنند، به دلیل شیوع کرونا لغو شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.