فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

زیرساخت‌های دفاعی در سواحل سیستان و بلوچستان مطلوب است

امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از گروه پدافند هوایی کنارک و چابهار گفت: جنوب شرق کشور از مناطق مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر سرتیپ صباحی فرد  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش  در بازدید از گروه پدافند هوایی کنارک و چابهار گفت: شمال اقیانوس هند و نقطه استراتژیک جنوب شرق ایران بطور کامل تحت پوشش چتر پدافند هوایی و در امنیت کامل قرار دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد افزود: یگان‌های پدافند هوایی در جنوب شرقی‌ترین نقطه کشور با ذکاوت، هوشیاری و دقت هر چه تمام، اجازه هیچگونه تجاوز به بیگانگان را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه گروه پدافند هوایی چابهار، رصد و حراست بخشی از آسمان کشور را به عهده دارد که تردد‌های هوایی و دریایی زیادی در آن انجام می‌شود، تصریح کرد: انواع سامانه‌های شنود الکترونیکی، راداری و موشکی کاملا بومی که نتیجه تلاش‌های شبانه روزی جوانان این مرز و بوم است در این منطقه مستقرند و دشمنان می‌دانند که ما در این منطقه چشم در چشم آن‌ها هستیم و حتی نفس کشیدن آن‌ها را رصد می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: پدافند هوایی از مدت‌ها پیش به این توانمندی رسیده است که هر شی پرنده را با هر سطح مقطع راداری کشف و رصد کند و برای اقدامات تاکتیکی و دفاعی در برابر اهداف مهاجم از سامانه‌ها و سلاح‌های قدرتمندی بهره می‌برد.

یکی هم هست که نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز ایران و افغانستان مستقر هستند، هرچه در ان سوی مرز ما الان است، در این طرف مرز ارامش برقرار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار