نشریه صهیونیستی: حزب الله می‌تواند پاسخش به اسرائیل را شدت ببخشد

نشریه یدیعوت آحارونوت با اشاره به هشدار سید حسن نصرالله، از احتمال پاسخ شدید حزب الله به رژیم صهیونیستی گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی با اشاره به هشدار سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، اعلام کرد حزب الله ممکن است پاسخ خود را به اسرائیل شدت ببخشد.

در گزارش نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت آمده است: یک روز پس از آنکه حزب الله رگباری از راکت‌ها را از لبنان به سوی مناطق سرباز در شمال اسرائیل شلیک کرد، رئیس حزب الله روز شنبه هشدار داد ممکن است فعالیت‌های مرزی خود را در آینده علیه اسرائیل تشدید کند.

در ادامه این گزارش به ادعا آمده است: دو عدد از راکت‌هایی که روز چهارشنبه نزدیک به شهر «کریات شمونا» فرود آمد، اگرچه سبب آتش افروزی شد؛ اما جراحتی بر جای نگذاشت. اسرائیل روز جمعه و پس از آنکه حزب الله ۲۰ راکت شلیک کرد که از سوی سامانه گنبد آهنین بسیاری از آن‌ها رهگیری شد، اعلام کرد که تمایلی به تنش افروزی بیشتر مرزی ندارد.

در ادامه گزارش این نشریه صهیونیستی آمده است: (سید حسن) نصرالله در سخنانی که در بزرگداشت پایان جنگ دوم لبنان در سال ۲۰۰۶ بیان کرد، روز شنبه گفت حملات هوایی اسرائیل، تحولی خطرناک است که از زمان پایان جنگ ۳۳ روزه شاهد آن نبودیم.

نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در ادامه گفت: رئیس حزب الله گفته که این گروه میخواسته نشان دهد هر حمله هوایی اسرائیل با پاسخی مناسب روبرو خواهد شد. (سید حسن) نصرالله گفت: ما سرزمین باز در مزار ع شبعا را انتخاب کردیم تا پیامی را بفرستیم. ما بعدا می‌توانیم با گامی دیگر (اقدامات مان را) تشدید کنیم. گزینه‌های حزب الله شامل پاسخ به هر زمین بازی در شمال فلسطین اشغالی خواهد بود. اشاره وی در این سخنان به الجلیل و یا بلندی‌های جولان بود.

این نشریه صهیونیستی همچنین به سخنان دبیرکل حزب الله اشاره کرد که گفته بود: ما همیشه گفته ایم به دنبال جنگ نیستیم و جنگ نمی‌خواهیم؛ اما همیشه برای آن آماده هستیم.

این نشریه در انتها نوشت: اسرائیل معتقد است که حزب الله بیش از ۱۳۰ هزار راکت و موشک دارد که می‌تواند هر جایی از اسرائیل را بمباران کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار