عربشاهی: متاسفانه ۲ بازیکن خوب از پرسپولیس جدا شدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد:  متاسفانه ۲، ۳ بازیکن خوب پرسپولیس جدا شدند و چند بازیکن دیگر هم قصد جدایی دارند و امیدوارم آن‌ها در پرسپولیس بمانند. کنعانی زادگان از تیم پرسپولیس جدا شد و شهریار مغانلو هم ۹۰ درصد از سرخپوشان رفتنی شده است. یک‌سری از بازیکنان هم قراردادشان تمام شده و با وجود اینکه پیشنهادات خوب خارجی از تیم‌های عربی دارند، اما دوست دارند در پرسپولیس همچنان بازی کنند.

او ادامه داد: به هر حال بازیکنانی که دوست دارند در پرسپولیس بمانند، تمدید قراردادشان دارد انجام می‌شود. علیرضا ابراهیمی دفاع وسط گل گهر  به عنوان اولین بازیکن با سرخپوشان قرارداد منعقد کرد و علی نعمتی هم به زودی با پرسپولیس قرارداد می‌بندد. علاوه بر این، گل محمدی لیست خود را به باشگاه ارائه کرد و رایزنی‌ها و مذاکرات برای جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم انجام می‌شود. 

تیم پرسپولیس ۲ دفاع وسط نیاز دارد 

عربشاهی گفت: با وجود اینکه حسینی با صلابت در خط دفاع بازی می‌کند، اما ما حداقل یکی، ۲ دفاع وسط می‌خواهیم تا در کنار بازیکنان فعلی  بازی کنند و دردسر ساز برای پرسپولیس نباشند. متاسفانه طلب کالدرون و دستیارانش گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شده است. اگر  مطالبات مالی این مربیان پرداخت نشود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود. علاوه بر این، حساب باشگاه پرسپولیس را بستند و همه این مسائل  باعث شده که استرس به مدیران باشگاه وارد شود. امیدوارم مسئولان مشکلات را حل کنند تا دست گل محمدی برای جذب بازیکنان مدنظرش باز شود.  

عربشاهی درباره بازی پرسپولیس برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور نداشتن چند بازیکن پرسپولیس که چند سال در کنار یکدیگر بازی کردند در این بازی مشهود است. امیدوارم هر چه زودتر بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه شوند و جایگزین خوبی برای نفرات جدا شده باشند.  

او در پایان گفت: امیدوارم لیگ پرشوری در فصل آینده داشته باشیم و بازیکنان جدید با مابقی نفرات هماهنگ شوند و ششمین قهرمانی متوالی را به دست آوریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار