واکنش سرپرست شهرداری کرج به عدم پاسخگویی عوامل منطقه ۲/ روز‌های انتظار تعاونی مسکن فرهنگیان به پایان می‌رسد؟

سرپرست شهرداری کرج نسبت به عدم پاسخگویی مدیر منطقه دو این شهر درخصوص تعاونی مسکن فرهنگیان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تعاونی مسکن فرهنگیان حدود یک دهه پیش اقدام به احداث تعدادی واحد مسکونی و تجاری برای فرهنگیان کرج در منطقه دو این شهر کرد.

اما گیر و دار کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها تحویل این واحدها به فرهنگیان را تا امروز به تاخیر انداخته است و پیگیری رسانه های متعدد از جمله رادیو و باشگاه خبرنگاران جوان برای پاسخگویی مدیر منطقه دو شهرداری کرج در این خصوص، بی نتیجه ماند.

مصطفی سعیدی سیرایی، سرپرست شهرداری کرج در این باره گفت: با مدیرانی که استدلال درستی درباره عدم پاسخگویی خود نداشته باشند قطعا به شدت برخورد خواهیم کرد.

او افزود: هفته آینده مدیر منطفه دو موظف است در خصوص تعاونی مسکن فرهنگیان جلسه تشکیل دهد و نتیجه را از طریق رسانه به مردم اعلام کند.

سرپرست شهرداری کرج گفت: امروز ما در نظام جمهوری اسلامی باید عمل کنیم؛ همه عوامل مدیریت شهری کرج باید پاسخگوی مردم باشند و در دفترهای خود را باز بگذارند.

او افزود: یکی از اولویت های ما این است که طرح های نیمه تمام را به پایان برسانیم و برنامه های فرهنگی بسیار خوبی داریم زیرا اگر مشکلات فرهنگی حل بشود بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.

سعیدی گفت: باید تناسب نسبی بین مناطق برخوردار و کم برخوردار کرج به وجود بیاید.

او افزود: متاسفانه ما از پاکبانان مجموعه غافل بودیم اما در این دوره شورا و شهرداری حتما پیگیر مطالبات آنان خواهیم بود.

سرپرست شهرداری کرج با بیان این که یک نفر از جامعه معلولان کرج را به عنوان مشاور خود معرفی خواهم کرد، گفت: جا به جایی مدیران، طبیعت کار اداری است و اگر این گونه نبود امروز مسئولیت به ما نمی رسید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمس الله اکبری
۱۰:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
ممنون که حرف فرهنگیان زحمتکش رو زدید
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی بازنشسته
۱۰:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
والله دیگر خسته شده ایم سال ها پیش پول داده ایم اما هنوز کلید خانه به دست مان نرسیده است.