استاندار خراسان رضوی:

بخش درمان در مشهد نیازمند ظرفیت‌های جدید است

محمد صادق معتمدیان گفت: باید برای مدیریت بیماری کرونا، ظرفیت‌های جدیدی را پیش بینی کنیم تا از فشار بیماران و کادر درمان بکاهیم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدان استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به روند صعودی بیماری باید بتوانیم برای هفته‌های آینده آمادگی بیشتری را داشته باشیم و ظرفیت‌های جدیدی را پیش بینی کنیم.


او ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روز‌های اخیر افزود: به منظور محدودسازی تاکنون ۶ محور استان بسته شده است و در همین ارتباط پرواز‌های استان ۵۰ درصد کاهش داشته است.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اقداماتی برای تامین اکسیژن بیمارستان‌های استان صورت گرفته و پیگیری‌هایی ازبرخی استان‌ها صورت گرفته است.


معتمدیان از ضرورت تبدیل شدن مراکز ۱۶ ساعته به ۲۴ ساعته گفت و بیان کرد: اگر مراکز ۲۴ ساعته بیشتری راه اندازی شوند بخشی از فشار مراکز درمانی برداشته خواهد شد.


او تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان امداد و نجات به عنوان بیمارستان کرونایی آماده تجهیزاست و همچنین بیمارستان شریعتی که به دلایل فنی نزدیک به دو ماه تعطیل بوده در صورت رسیدگی می‌تواند به بیماران سرویس دهی کند.


انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار