خبرنگاران باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند

فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: خبرنگاران باید با کلام و نوشتار خود برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی کوهبنان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام‌ محرم‌ و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران با قلم، بیان و کلام‌خود می توانند برای برجسته کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و کاهش مشکلات مردم گام بردارند.

او افزود: تلاش های خبرنگاران ستودنی است آنان با چشمان تیزبین زبای گویای مردم هستند مشکلات و نیازهای جامعه را شناسایی و پیگیری می کنند تا زمینه برای حل و فصل آنان مرتفع شود.

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت کاربران در فضای مجازی هستیم این فضا دارای محاسن و‌معایبی است که در صورت کوتاهی و نظارت نکردن والدین می تواند مشکلاتی برای فرزندان آنان در برداشته باشد.

او ادامه داد: خبرنگاران باید در کارشان سعه صدر داشته باشند تقوا ،صداقت و امانت داری را سرلوحه کار خویش قرار دهند و از تخریب پرهیز کنند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: وظیفه ما حفظ خون شهدا و ادامه راه آنان است امروز تصاویر شهدا و آثار به جا مانده از جنگ‌را مدیون خبرنگارانی هستیم که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم بودند.

او افزود: شهدای خبرنگار جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش و آرمان های دوران دفاع مقدس را به نسل های بعد منتقل شود.

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان داشت: خبرنگاران باید با کلام ، بیان و نوشتار خود برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مورد عنایت مقام معظم رهبری است گام بردارند.

سرهنگ ترابی گفت: جا دارد خبرنگاران در ترویج فرهنگ عاشورا ، گسترش امر به معروف و نهی از منکر، زنده نگه داشتن مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ‌ مقاومت گام بردارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار