آیت‌الله علم‌الهدی در پیامی تاکید کرد؛

خبرنگاران را به دلیل نقد مورد هجمه قرار ندهید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نباید خبرنگاران و رسانه‌ها به دلیل نقد دلسوزانه مورد هجمه مدیر و نهادی قرار بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه امروز در پیامی به مناسبت آغاز دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: خبرنگار به دلیل نقد کردن نباید مورد هجمه قرار بگیرد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید پیگیری کند.

او با اشاره به اینکه نقد دلسوزانه رسانه‌ها موجب رشد جامعه می‌شود افزود: رسانه‌ها باید به تعریف اسلام از نقد دلسوزانه توجه داشته باشند تا در این مسیر از دایره انصاف و عدالت خارج نشوند.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت و ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های این قشر فرهیخته و دلسوز برای اطلاع‌رسانی به جامعه در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد و ادامه داد: خبرنگاران به عنوان قشر زحمتکش در رسانه‌های مختلف از صدا و سیما گرفته تا مطبوعات، خبرگزاریها، سایت‌ها و رسانه‌های نوین پا‌به‌پای بسیاری از اقشار دیگر در جبهه مقابله با ویروس کرونا مبارزه کردند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: از خبرنگاران می‌خواهم معیار نوشته‌های خود را نقد دلسوزانه قرار دهند و اجازه ندهند رسالت آگاهی‌بخشی آنان تحت تاثیر سیاسی‌بازی، غرض‌ورزی و منافع عده‌ای قرار گیرد که هدفشان هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه ملت ایران است.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.