فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

هنجارشکنی خیابان کاشانی ارومیه به صورت ویژه توسط پلیس رسیدگی می‌شود

خرم نیا در خصوص هنجارشکنی خیابان کاشانی ارومیه گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی در رابطه با تصادف خیابان کاشانی ارومیه منتشر شده، افزود: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زیر گرفته شدن ۲ بانو توسط خودرو در خیابان کاشانی شهرستان ارومیه، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ مدرس برای رسیدگی به موضوع، به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی صحنه مشخص شد که فردی با یک دستگاه پژو پرشیا، ۲ بانوی رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش ماموران و مردم حاضر در صحنه، شناسایی و به سرعت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه با تلاش ماموران پلیس و اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی اعزام شده و تحت مداوا قرار گرفتند، بیان کرد: طبق آخرین اخبار دریافتی، یکی از مصدومان حادثه به صورت سرپایی در بیمارستان مداوا و ترخیص شده و حال عمومی مصدوم دوم نیز رضایت بخش است.

سردار خرم نیا گفت: البته این فرد همچنان در بیمارستان بستری بوده و تحت مداوا قرار دارد.

 به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.