پیشکسوت فوتبال خوزستان:

تیم نکونام تمام تمرکز خود را روی کسب جام حذفی گذاشته بود و موفق شد

پیشکسوت فوتبال خوزستان در ارتباط با دیدار شب گذشته تیم فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

منصور ربیعه، پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با دیدار شب گذشته فینال جام حذفی فوتبال کشورمان و قهرمانی تیم فولاد در این مسابقات اظهار کرد: اول از همه پیروزی فولاد را به همه مردم شریف خوزستان تبریک می‌گویم. اگر بخواهیم درباره عملکرد تیم جواد نکونام صحبت کنیم باید بگویم که از نظر آماری تیم فولاد در لیگ بیستم نسبت به دوره گذشته ضعیف‌تر عمل کرده است؛  چرا که از ۳۰ بازی در لیگ نوزدهم ۵۱ امتیاز گرفته، اما در لیگ بیستم در همین تعداد بازی ۴۴ امتیاز کسب کرده است که این نشان از عملکرد منفی فولاد نسبت به دوره گذشته دارد.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم نکونام با تجربه‌ بالایی که دارد، بیشترین تمرکز خود را بر بازی‌های حذفی گذاشت؛ چرا که از طریق جام حذفی می‌توانست خیلی سریعتر به جام و سهمیه آسیایی برسد که همین طور هم شد.

او افزود: فولاد سال گذشته در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از دور مسابقات کنار رفت  و از طریق لیگ برتر سهمیه پلی آف آسیا را گرفت؛ اما این بار با کسب جایگاهی ضعیف در لیگ برتر نتوانست سهمیه کسب کند و شاید نکونام به دلیل این که تجربه بالایی دارد، تمام تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشت.

او ادامه داد: نکونام در جام حذفی عملکرد درخشانی داشت و نتیجه مطلوب که همان قهرمانی است را به دست آورد.

او افزود: من این عملکرد و نمایش را به کادر فنی و مدیریتی فولاد خوزستان تبریک می‌گویم و بسیار خوشحالم که مردم خوزستان با این قهرمانی شاد شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار