از امروز:

محدودیت تردد در بلوار‌های ارم، گنجنامه و جوان شهر همدان اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت تردد از امروز در بلوار‌های ارم، گنجنامه و جوان شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان  گفت: طبق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان تردد در بلوار‌های ارم، گنجنامه و جوان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ ممنوع بوده و این محدودیت تردد تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

او ادامه داد:افراد ساکن در این محدوده و مالکان باغ‌های واقع در این مسیر برای تردد نیازمند دریافت مجوز تردد بوده که باید با مراجعه به پلیس راهور در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه روشنایی این مسیر در این ساعات خاموش می‌شود از شهروندان خواست در ساعت‌های اعلام شده از تردد در این مسیر پرهیز کنند در غیر اینصورت برابر مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ جمالی بیانکرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در همه معابر درون شهری همانند شب‌های گذشته همچنان برقرار بوده و در صورت حضور خودرو در این ساعات به طور حتم اعمال قانون می‌شوند.

او افزود: تردد پلاک‌های غیربومی نیز همچنان ممنوع است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان به طور متوسط روزانه ۲۰۰ خودروی متعلق به مسافران را اعمال قانون می‌کنند.

هم اینک همه شهرستان‌های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار