هدایت افکار جامعه بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران گفت: هدایت افکار جامعه بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مکائیل محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در دیدار با خبرنگاران شهرستان که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه رسانه یکی از ابزار‌های تبلیغ در دین مبین اسلام و مذهب تشیع است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به اهمیت فضای تبلیغی و جنگ نرمی که در این فضا وجود دارد اشاره داشتند که این زحمت به دوش رسانه‌ها می‌باشد، تلاشی که طلایه داران عرصه رسانه آن را انجام می‌دهند.

او افزود: خبرنگاران هم صدای مردم هستند و هم صدای خدمت، که امیدوارم این خدمت در قامت مسئولان نمایان شود و انتظار می‌رود با کمک خبرنگاران و رسانه‌ها به فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم و در این مسیر موفقیت کسب کرده و راه در پیش روی خدمت را که راهی پرتلاطم است که با همراهی و همکاری رسانه‌ها پیموده شود.

حجت الاسلام محمدپور با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی در دست جوانان می‌باشد، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، جوانان سربازان جنگ نرم هستند. عمده مخاطبین فضای مجازی جوانان می‌باشند که اگر در این عرصه خوش بدرخشند و پای میدان باشند، در این جنگ موفق و پیروز می‌شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر افزود: هدایت عموم و افکار جامعه به دست رسانه‌ها و خبرنگاران است و اگر بخواهیم در یک اقدامی مناسب افکار را به حقیقت، راه هدایت و مسیر رشد و تعالی نزدیک کنیم این کار از طریق رسانه‌ها امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام محمدپور در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری در این ماه در همه مساجد و تکایا با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی و فاصله اجتماعی به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار