تجدید بیعت رزمندگان مقاومت لبنان با سید حسن نصرالله

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی با دبیرکل حزب‌الله لبنان تجدید بیعت و بر آمادگی خود در مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المنار ویدئوی تجدید بیعت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله منتشر کرد.

در این ویدئو، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی با دبیرکل حزب‌الله لبنان تجدید بیعت کردند و گفتند: به برکت نظارت شما و دعای شریف‌ترین مردم، توفیق از جانب خدا حاصل شد. پس از آنکه از جایی که دشمن گمان نمی‌کرد وارد عمل شدیم و دشمن ما و گنبد کاغذی‌اش سرگردان شدند.

در این پیام آمده است: همانطور که خواستید ما اصل صبر و بصیرت هستیم. لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن اسرائیلی است. بنا به توصیه شما خشم را در سینه‌های خود نگه می‌داریم تا آتش‌فشان خشم را در برابر دشمنان وطن و امت منفجر کنیم. ما در آستانه محرم هستیم و مانند یاران امام حسین (ع) با شما تجدید بیعت می‌کنیم که در راه مقاومت جان خود را فدا کنیم.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود پس از پاسخ موشکی حزب‌الله به رژیم صهیونیستی از رزمندگان مقاومت تقدیر کرد.

پس از اینکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب به جنوب لبنان حمله کردند، مقاومت اسلامی لبنان نیز پیش از ظهر جمعه مزارع شبعا در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد و آن را پاسخ به تجاوزگری این رژیم و تثبیت معادله بازدارندگی خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار