اولین جام نکونام به عنوان مربی در اصفهان به دست آمد

جواد نکونام اولین جام دوران مربیگری خود را در جام حذفی فوتبال ایران و در شهر اصفهان به دست آورد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶ بعد از اتمام دوران حرفه‌ای خود و خداحافظی از فوتبال پس از وقفه‌ای کوتاه به دنیای مربیگری آمد و از هوش و استعداد خود در این بخش از فوتبال استفاه کرد و حالا پس از ۴ سال مربیگری به عنوان نفر اول توانست اولین جام دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.

نکونام اولین بار در سال ۱۳۹۶ و در تیم خونه به خونه بابل وارد دنیای سرمربیگری شد و پس از مدتی به تیم پر طرفدار نساجی مازندران در لیگ یک پیوست.

نکونام در نساجی عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست با این تیم پر سابقه فوتبال ایران پس از سال‌ها و با کسب عنوان دومی لیگ آزادگان به لیگ برتر برسد و اولین موفقیت دوران مربیگری خود را به دست آورد، موفقیتی که برای این سرمربی با جام همراه نبود.

کاپیتان سابق تیم ملی پس از یک سال موفق در نساجی و صعود این تیم به لیگ برتر در سال ۱۳۹۸ به تیم فولاد خوزستان پیوست و سرمربیگری این تیم را پذیرفت.

نکونام در سال اول مربیگری خود در فولاد عملکرد خوبی داشت و توانست با این تیم در رتبه سوم لیگ برتر قرار گیرد و برای فولادی‌ها پس از سال‌ها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اما کار بزرگ نکونام در سال سوم حضورش در فولاد به نتیجه انجامید و این فوتبالیست سابق توانست پس از ۴ سال سرمربیگری اولین جام خود را در دوران حرفه‌ای مربیگری به دست آورد، جامی که همراه با رکورد شکنی و تاریخ سازی در فوتبال ایران و خوزستان بود.

عملکرد قابل قبول نکونام در این چهار سال و کسب اولین عنوان قهرمانی این سرمربی جوان امید به درخشش یک سرمربی جوان را در فوتبال ایران نوید می‌دهد، امیدی که باید منتظر ماند و دید که آیا به ثمر می‌نشیند و یا به آسانی کم فروغ می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.