سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند:

منطقه آزاد چتر حمایتی از خبرنگاران خواهد بود

گروسی با تاکید بر پیگیری تشکیل باشگاه خبرنگاران اروند بر مستقل بودن رسانه ها تاکید و نقش سازمان منطقه آزاد اروند را نقشی حمایتی دانست.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد ارونددر مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: بحث خانه خبرنگاران به شورای دبیرخانه ارائه شد و مورد استقبال قرار گرفت و تنها راهکار فعالیت باشگاه نیاز به بررسی بیشتر دارد.

او افزود: خبرنگار باید آزاد باشد و زیر نظر سازمان نباشد و در همین اساس راه اندازی باشگاه تنها نقش حمایتی خواهد داشت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه برای توسعه منطقه آزاد اروند تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد باید با کسانی تعامل داشته باشد که از نظر حرفه ای قابل قبول باشد و هر ساله خود را ارتقا بدهند حتی اگر نیاز است برای نیل به این هدف باید از اساتیدی دعوت شود.

گروسی در ادامه از لغو ثبت سفارش در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: با توجه به رای دیوان عالی و برای رونق بحث اشتغال و بازیچه مرزی و کالای ملوانی است ثبت سفارش در مناطق آزاد ملغی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند نیز در این جلسه به پشرویی خانه مطبوعات اروند اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲۰ نفر در اسمانه خانه مطبوعات اروند ثبت نام کرده اند و به محض تکمیل ۵۰ نفر بلافاصله خانه مطبوعات شکل می گیرد و پیش نیاز کمک منطقه آزاد اروند به خبرنگاران تشکیل خانه مطبوعات اروند است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.