جواد نکونام؛ شام آخر یا شروعی دوباره؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در فینال رقابت‌های جام حذفی به مصاف استقلال تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در ۲ فصل اخیر فوتبال ایران در لیگ برتر و همچنین رقابت‌های جام حذفی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است. تیم جواد نکونام فصل قبل در رقابت‌های لیگ برتر پس از چند فصل ناکامی توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی در آخرین مسابقه کسب کند. سهمیه‌ای که برای فولادی‌ها بسیار مهم بود و باعث شد اهوازی‌ها پس از چند فصل در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

تیم جواد نکونام در آسیا نتایج خوبی نگرفت، اما بازی‌های قابل قبولی را از خود ارائه داد.  نتیمکونام مقابل رقیب‌های قدرتمند عربستانی و قطری خود حداقل در دور اول نتایج خوبی گرفت و نشان داد نسبت به تیمی که سال‌ها به آسیا صعود نکرده بود در این تیم پیشرفت به وجود آمده است.

فولاد پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و به دلایل مختلفی مانند مصدومیت‌های متوالی، محرومیت از از نقل و انتقال بازیکن و حتی ابتلای بازیکنان خود به کرونا نتوانست نتایج خوب فصل گذشته خود را بدست آورد و با حضور در رتبه ششم جدول به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر پایان داد.

کسب نکردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حتی کسب نتایج نه چندان خوب در بازی‌های خارج از خانه باعث شد که انتقاد‌ها به عملکرد نکونام در فصل دوم حضور این سرمربی در اهواز بیشتر شود و حتی صحبت‌هایی درباره اخراج نکونام از فولاد مطرح شود.

انتقاد‌ها از عملکرد نکونام بیشتر شد، اما تیم نکونام با شکست حریفان پر قدرت خود مانند سپاهان و ملوان به فینال جام حذفی صعود کرد.

تیم فولاد خوزستان در فینال به مصاف استقلال تهران می‌رود، دیداری که کسب پیروزی و یا شکست در آن، در آینده این سرمربی جوان تاثیر فراوانی خواهد داشت و مشخص خواهد کرد که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال سال آینده در چه تیمی به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
تبریک به فدراسیون همیشه قرمز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه قبل از شروع ضربات پنالتی آن وقفه مهندسی شده 1 وآن ناظر بی اختیار جلال مرادی 2 وآن داور بی بطه که خروج صحیع دروازه بان آبی پوش رامردود اعلام میکنه همه اش بخاطر ترکش وزیر آشغال ورزش میباشد که درطول صدارتش ضربه ای به استقلال زد که صدام به ایران وطالبان به افغانستان وداعش به اسلام نزده خدا خودش جواب این همه ناداوری وظلم را یک جا به خانواده سلطانی فر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
نکونام با استقلا بازی نداره بلکه با فدراسیون ابی و کمیته داوران بازی داره امیدوارم ببره و قهرمان شه
-
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
دفاع اتوبوسی همراه با حمایت هم جانبه همه دست اندرکاران که پوز دادن نداره از دوتا بازی قبل ازر فینال نقشه روکشیدن با کارت زرد الکی دادن به فرهادمجیدی ونبودن روز فینال کنار زمین ضربه محکمی به خانواده استقلال زدن
آخرین اخبار