المپیک ۲۰۲۰؛

اهدای پاداش قهرمانی به رقیب گنج‌زاده

وزیر ورزش کشور عربستان سعودی، به نماینده این کشور و بازنده فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته پاداش قهرمانی در المپیک را اهدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طارق حامدی پس از کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته با شکست مقابل سجاد گنج‌زاده اظهار داشت: هدف من مدال طلا بود و نه چیز دیگر. با تمام وجود تلاش می‌کردم به این مدال برسم، اما تصمیم داور در نهایت همه چیز را تعیین کرد. نظر دیگری درباره تصمیم داور ندارم و این تصمیم جزو قوانین بود که به خاطر ضربه خشن یا چیزی مانند آن گرفته شد. در هر حال خدا را شکر می‌کنم.

عبدالعزیز بن ترکی الفیصل وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عربستان سعودی هم به فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته واکنش نشان داد و نوشت: هزاران تبریک به وطن و قهرمان جهان طارق حامدی. تو با موفقیت خود برای کشورت قهرمان بودی. تو قهرمان و برنده مدال طلا از دید همه افراد عادل هستی.

او در توئیت دیگری در همین باره نوشت: قهرمان المپیک ما جایزه مدال طلا (پنج میلیون ریال سعودی) را به خاطر برتری، خلاقیت و نمایش افتخارآمیز خود مقابل ستارگان جهان می‌گیرد. تو شایسته آن هستی قهرمان! به اذن خدا آینده در مقابل توست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آقای گنج زاده در گروه قهرمانان قرار داشت و به خوبی تونست از سد حریفانش عبور کنه
اون ضربه در کاراته خطا محسوب میشه
اصل کاراته کنترل ضربه است و کسی که ضربه شدید و کاری بزنه از صحنه اخراج میشه
فکر می کنم این مطلب خیلی ها نمی دونند در کاراته صدمه زدن به حریف هدف نیست هدف انجام تکنیک در بهترین زمان و در بهترین ناحیه است
فکر کنم دوستان عربستانی و همچنین بیشتر مردم کشورمون سبک های کاراته رو اشتباه گرفتند یا اینکه این سبک کاراته رو با بوکس و موی تای اشتباه گرفتند
آخرین اخبار