ورود هیات‌های عزاداری به حرم مطهر رضوی ممنوع شد

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ورود هیات‌های عزاداری به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در ماه‌های محرم و صفر ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: بر اساس ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در شرایط کرونایی، دسته‌ها و هیات‌های عزاداری اجازه ورود به حرم مطهر رضوی را ندارند.


او با بیان اینکه از ۲ روز پیش سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان‌های کشور ممنوع شده است، افزود: دستورالعمل مراسم عزاداری ایام محرم و صفر به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد و مسئولیت اجرا و نظارت آن نیز بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است و دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری لازم را خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: آگاه‌سازی در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ممنوع بودن پذیرایی در مراسم عزاداری، دایر بودن موکب‌ها به جای ایستگاه‌های صلواتی و توزیع اقلام بهداشتی و ماسک در این موکب‌ها و استاندارد بودن فضای برپایی مراسم عزاداری از جمله محور‌های ضوابط برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر است.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.