آتش‌سوزی‌های عراق به دانشگاه الاهلیه رسید+ فیلم

منابع عراقی اعلام کردند آتش‌سوزی وسیعی دانشگاه الاهلیه در شهر الکوت را دربرگرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغداد الیوم، منابع محلی و تیم‌های امداد شهری عراق اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در دانشگاه «الاهلیه» شهر «الکوت» به وقوع پیوسته است.

تاکنون خبری از میزان خسارت و تلفات این آتش‌سوزی پخش نشده است، اما منابع عراقی اعلام کردند آتش‌نشانی به محل حادثه رفته و در حال اطفای حریق می‌باشد.

پیش از این در پی افزایش آتش‌سوزی‌های مشکوک در عراق «قیس خزعلی»، رئیس جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد عصائب اهل الحق معتقد است که عوامل پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش سوزی‌های اخیر عراق نقش دارند.

عراق این روز‌ها شاهد آتش سوزی‌های گاه و بیگاه در نقاط مختلف است که شدیدترین مورد آن مربوط به بیمارستانی در الناصریه در استان ذی قار بود که ده‌ها کشته بر جا گذاشت.

ماه گذشته منابع عراقی اعلام کردند بیمارستان «الحسین التعلیمی» واقع در شهر الناصریه استان ذی‌قار این کشور دچار آتش ‎سوزی بزرگی شده است. بنابر اعلام اداره بهداشت استان ذی قار عراق شمار کشته‌های آتش سوزی بیمارستان این استان واقع در جنوب عراق به ۹۲ تن رسید. همچنین در همان روز منابع عراقی اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در چند طبقه از ساختمان وزارت بهداشت در بغداد رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار