آمریکا از دولت لبنان خواست مانع ادامه حملات حزب الله شود

وزارت خارجه آمریکا از دولت لبنان خواست تا از حملات حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها جلوگیری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار، در پی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، وزارت امور خارجه آمریکا  پرتاب موشک‌های حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در مزارع شبعا را که در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان صورت گرفته بود، محکوم کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا دیروز جمعه در ادعا‌هایی بی اساس از دولت لبنان خواست در پی افزایش تنش و درگیری بین دشمنان دیرینه، از پرتاب موشک‌های حزب الله به سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کند.  

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خطاب به دولت لبنان گفت: «ما از دولت لبنان می‌خواهیم که فورا از ادامه این حملات جلوگیری کرده و منطقه را تحت کنترل خود درآورد.»

او در ادامه افزود: «ما  از هر تلاش و اقدامی در راستای ایجاد آرامش در منطقه حمایت می‌کنیم.»

روز گذشته نیز بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی با لوید آستین، همتای آمریکایی خود خواستار مداخه آمریکا برای آتش بس از طرف لبنان شده بود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار دادند و سه شنبه شب نیز بیش از  ۱۰۰ گلوله به سوی مناطق مرزی لبنان شلیک کرده بودند. در واکنش به این تجاوزات، حزب الله لبنان با حملات راکتی و موشکی مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

جنبش حزب الله لبنان صبح روز جمعه ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع صهیونیست‌ها در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک مورد هدف قرار داده است. توپخانه‌ها رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ، چند توپ را به سمت منابع شلیک این بمب‌ها پرتاب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
حقه بازها، می خواهید همه کشورها بنشینند و فقط شماها حمله کنید؟؟؟؟؟
بایستی منتظر عکس العمل ها باشید. حرف مفت نزنید. موشک جواب موشک.
آخرین اخبار