مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از هزار و ۶۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

صفری گفت:بیش از  هزار و ۶۰۰ بسته غذایی و معیشتی بامشارکت خیران و نیکوکاران استان زنجان در قالب طرح اطعام علوی بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: عید غدیر فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد وحدت، همدلی در جهت دستگیری از نیازمندان و عمل به تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است که با همین رویکرد بیش از هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با اولویت خانواده‌های ایتام و سادات توزیع شده است.


او ادامه داد: به منظور زمینه سازی برای مشارکت حداکثری خیران نیکوکار در جهت اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند در دهه امامت و ولایت اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تهیه بسته‌های معیشتی با استفاده از مشارکت خیران، نیکوکاران و مردم نیک اندیش استان زنجان در عید سعید غدیر خبر داد و گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی از طریق دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد و ۱۴۱ مراکز نیکوکاری در  استان زنجان از محل کمک‌های خیران تهیه و دربین خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان زنجان توزیع شد.

او در راستای ضرورت آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با فرهنگ غدیر، به سایر برنامه ها و فعالیت‌های این نهاد در عید سعید غدیر اشاره کرد و ادامه داد: ارسال پیام تبریک به حامیان سادات، تجلیل از خانواده‌های سادات تحت حمایت، دیدار از خانواده‌های سادات در قالب طرح مفتاح الجنه، توزیع نان مهربانی دربین ایتام ونیازمندان، ذبح قربانی، جذب حامیان ایتام و تجلیل از مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در روز عید سعید غدیر خم بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.