شکایت رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان به شورای امنیت

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با ارسال نامه‌ای فوری به شورای امنیت، دولت لبنان را مسئول هرگونه اقدام صورت گرفته از داخل اراضی این کشور دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با ارسال نامه‌ای فوری به شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواستار محکومیت حملات موشکی حزب الله لبنان به شمال اراضی اشغالی شد.

گیلاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و نماینده دائم این رژیم در سازمان ملل متحد، با ارسال نامه‌ای فوری به شورای امنیت، دولت لبنان را مسئول هرگونه اقدام صورت گرفته از داخل اراضی این کشور دانست.

اردان در این نامه مدعی شد: حملات این هفته حزب الله  ادامه حملات موشکی لبنان به اراضی اشغالی در سه ماه گذشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد و سه شنبه شب نیز بیش از  ۱۰۰ گلوله به سوی مناطق مرزی لبنان شلیک کرده بودند. در واکنش به این تجاوزات، حزب الله لبنان با حملات راکتی و موشکی مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داد.

در پی تجاوزات هوایی صهیونیست‌ها به خاک لبنان، وزارت امور خارجه لبنان نیز با انتشار بیانیه‌ای این تجاوزات را محکوم و اعلام کرد: این اقدامات نقض آشکار حاکمیت لبنان، منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های بین‌المللی است.

جنبش حزب الله لبنان ظهر روز جمعه ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مناطق باز در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک هدف قرار داده و این پاسخی به تجاوزگری اخیر این رژیم است. توپخانه‌ رژیم صهیونیستی نیز  مناطقی از جنوب لبنان را هدف  قرار داد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
چطور شماها اجازه جاسوسی و خرابکاری تو هر کشوری رو دارید ولی دیگران حق عکس العمل و دفاع رو ندارن
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مگه چیکار کردن
آخرین اخبار