حاشیه‌های یک تبلیغ بستنی با محتوای جنسی/ «زن» موجود در تبلیغات فقط نماینده خودش نیست!

انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی زننده از سوی یک شرکت بستنی‌سازی، واکنش تند کاربران مجازی را در اینستاگرام به همراه داشت؛ به طوری که باعث حذف این ویدئو از صفحه مجازی شرکت تولیدی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالا‌های مصرفی در فضای مجازی دو، سه سالی است که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تن مخاطبان مواجه می‌شوند  با این حال آن‌ها قصد دارند که از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.

پیش از این شاهد تبلیغ‌های ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم که به تازگی یک برند بستنی‌سازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت. در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد ، با رفتار‌ها و ادا‌هایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌کند.

نشنیده گرفتن اعتراضات

واکنش کاربران اینستاگرامی به خصوص خانم‌ها و کامنت‌های مخالفتشان با این محتوای نامناسب که نوعی اهانت به زنان بود باعث شد در اولین اقدام این برند تجاری کامنت‌های پستش را ببندد تا جلوی واکنش‌های بیشتر را بگیرید. اما واکنش‌ها به کامنت‌گذاری محدود نشد و پای بسیاری از فعالان حوزه زنان را نیز به میدان باز کرد تا آن‌ها نیز نسبت به تصویر ارائه شده محتوا منتشر کنند و خواستار حذف و عذرخواهی برند بستنی شوند.

بستنی‌شان را توی سطل زباله بریز

در ادامه واکنش‌ها به کلیپ توهین آمیز بستنی، برخی کاربران تصمیم گرفتند اعتراضشان را در قالب ویدئو نشان دهند. از این رو از باز کردن بستنی برند موردنظر فیلم گرفتند و بعد آن را در سطل آشغال انداختند تا اینگونه صدایشان به سازندگان و مدیران شرکت برسد. کلیپ‌هایی که به مرور تعدادشان بیشتر شد و باعث شد کاربران بیشتری در جریان این کلیپ زننده قرار بگیرند و با تگ کردن صفحه شرکت از هشتگ‌هایی نظیر #زن_کالا_نیست به این موضوع اعتراض کردند.

حاشیه‌های یک تبلیغ بستنی با محتوای جنسی/ «زن» موجود در تبلیغات فقط نماینده خودش نیست!

حذف پست اعتراض‌آمیز

در نهایت، صفحه اینستاگرام شرکت بستنی‌ساز تسلیم اعتراضات شد و کلیپ موردنظر را از صفحه رسمی حذف کرد. اما برخی کاربران به این حذف قانع نیستند و معتقدند برای پایان یافتن این دست تبلیغات باید عذرخواهی محکمی از سوی شرکت سازنده صورت بگیرد تا دیگر چنین اقدامی توسط شرکت دیگری تکرار نشود.

حاشیه‌های یک تبلیغ بستنی با محتوای جنسی/ «زن» موجود در تبلیغات فقط نماینده خودش نیست!

در این باره با «محمدرضا بورونی فعال اجتماعی» مستندساز و یکی از معترضین جدی این کمپین که در فضای مجازی پیرامون این موضوع تولید محتوا داشت با خبرنگار ما گفتگو کرد.

به این دست تبلیغات، حتی فمنیست‌ها معترض هستند!

انواع مختلفی از سکسیم یا تبعیض نژادی وجود دارد که بعضی از آن‌ها مورد اختلاف افراد است و بعضی از آن‌ها مورد توافق هستند. از آن‌هایی که مورد اختلاف است مثل نسبت دادن عاطفی به زنان و یا نسبت دادن بعضی کار‌ها مانند آشپزی به زنان. این‌ها چیز‌هایی است که مورد اختلاف است و بعضی از آن‌ها این را بد و بعضی خوب می‌دانند. اما یک نوع سکسیسم وجود دارد که اتفاقا بین افراد مختلف اختلافی در آن نیست. مثلا ممکن است مسلمان ها، فمینیست‌ها و غیر مسلمانان هم قبول داشته باشند. مثل استفاده ابزاری از زنان در سیستم سرمایه داری یا شرکت‌های تجاری.

وقتی شهردار لندن با لباس‌های پوشیده زنان مخالف بود!

این مسئله، مسئله‌ای نیست که اعتقادی یا مربوط به اسلام یا دین خاص باشد، اتفاقا پیشرو مبارزاتی این اتفاق، خود فمنیست‌ها بودند که از همان اوایل دهه شصت که سوءاستفاده جنسی در آمریکا اوج گرفت، مبارزاتشان شروع شد مثل مسابقات زیبایی برای زنان و خیلی چیز‌های دیگر. این مسئله نیز دو نوع است. یک‌وقت‌هایی بحث، بحث فروختن خود زن است و به پورنوگرافی مربوط می‌شود که درواقع آن زن یک روسپی است. یک وقت‌هایی هم با استفاده از آن زن، یک شیء را می‌فروشند، مثلا در نمایشگاه‌های اتومبیل خانم‌هایی اطراف یک اتومبیل جمع می‌شوند و برای افرادی که می‌خواهند آن اتومبیل را بخرند جلب توجه می‌کنند که خب اکثر خریداران اتومبیل عموما آقایان هستند.

این چالش سالهاست که وجود دارد و یک نمونه‌اش را امسال در المپیک دیدیم. در مسابقه هندبال، تیم بانوان نروژ لباس پوشیده تری پوشید و جریمه هم شد. یا در المپیک قبلی که در لندن بود، «بوریس جانسون» که آن موقع شهردار لندن بود، مقاله‌ای در نشریات لندن نوشت و یکی از جاذبه‌های المپیک لندن را مسابقات والیبال ساحلی زنان دانست که «زنان با اندام‌های زیبایشان بیکینی می‌پوشند و افراد را به وجد می‌آورند". یعنی تا این حد این نوع تبعیض جنسیتی نفوذ کرده که افرادی که مسئول و سرشناس هستند این مسئله را روا می‌دارند.»

مثال دیگر هم «چیرلیدرها» هستند؛ افرادی که با لباس‌های نیمه برهنه حرکات رقص را در ورزشگاه اجرا می‌کنند که ۹۹ درصد این قشر خانم‌ها هستند.

نگاه به زن نباید شبیه نگاه به ابزار باشد.

اما چه اتفاقی می‌افتد که این زن تصمیم می‌گیرد که این کار را انجام بدهد. اول باید بدانیم که این زن ابزار است. برای مثال آزمایشی توسط خانمی در کنفرانس TED بیان شد که دو تصویر از زن‌ها را به چند مرد نشان دادند. تصویر اول زنی با لباس پوشیده با عرف آن‌ها و تصویر دوم با لباس عریان تر و بعد از مشاهده‌ هر عکس از مرد‌هایی که این تصویر‌ها را دیدند، اسکن مغزی گرفته شد، نکته جالب این است که اسکن مغز آن‌ها هنگام مشاهده این دوعکس به این شکل بود که در موقعیت اول مغز انگار که یک فرد دیگر را می‌بیند و در موقعیت دوم یک ابزار را. درست مثل وقتی که یک پیچ گوشتی می‌بیند. انگار که مرد حالت انسانی یک زن را کنار می‌گذارد و او را صرفا ابزار می‌بیند. خب حالا اگر شما یک زن را مثل ابزار دیدید با او چگونه برخورد می کنید؟ آیا احتمال رفتار تجاوزگونه و یا برخورد سکسیستی بیشتر نسبت به آن فرد بالاتر نمی‌رود؟ طبعا این اتفاق می‌افتد. مسئله بعدی این است که آیا یک زن حق دارد برای خود این تصمیم را بگیرد و یا نماینده جنسیت زنان است؟

زن موجود در تبلیغات فقط نماینده خودش نیست

مثلا شما فرض کنید یک کارگر و یا رفتگر تصمیم بگیرد با لباس رفتگری خودش را در وضعیت‌های بسیار بدی قرار بدهد و رسانه هم بیاید آن را نمایش بدهد، آیا رفتگر‌های دیگر حق دارند بگویند که شما شان ما را زیر سوال برده اید، طرف ممکن است بگوید من هرکاری کردم برای خودم کردم و به خودم مربوط است، اما طبیعی است که یک فرد نماینده خودش به تنهایی نیست و نماینده جامعه خودش است.

آقای «استون ایرودز» در کتاب تفاوت‌های جنسیتی می‌گوید این که فمینیست‌ها می‌خواهند قدرتمند باشند و همه کار‌ها را خودشان انجام می‌دهند و تبلیغ می‌کنند، این تبلیغات به دست مرد‌ها و زن‌هایی می‌رسد که نمی‌خواهند اینطور باشند. در واقع آن تبلیغ کمک می‌کند که نه تنها آن زن، بلکه بسیاری از زن‌ها که درآن تبلیغ مشارکت نکرده‌اند و پول‌های هنگفت آن را نگرفته اند و استفاده‌اش را نکرده اند، در حد یک ابزار به آن‌ها نگاه شود. چون زن موجود در تبلیغ بستنی فقط نماینده خودش نیست. برای همین است که این تبلیغ اینطور با واکنش‌ها روبرو می‌شود. خیلی خوب است که زنان ما خودشان یک حرکت اجتماعی راه بیندازند و به شرکت‌ها اجازه ندهند و جلوی این دست تبلیغات را بگیرند، به خصوص در کشور ما که تا حد قابل توجهی سیستم سرمایه‌سالاری متاسفانه حاکم شده و شرکت‌ها دستشان برای این کار‌ها باز می‌شود و متاسفانه هدف، پول بیشتر درآوردن می‌شود و این پول هم نصیب آن خانم بازیگر و یا آن شرکت خواهد شد. در حالی که هیچ چیز نصیب زن‌های دیگر و جامعه نمی‌شود. جز اینکه شأنشان پایین می‌آید و با امثال این کلیپ به آن‌ها اهانت آشکار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
والا من یه آدم مذهبی هستم ولی من متوجه نشدم کجاش تحریک آمیز بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
همتون بد دلین
این در واقع یه جور صیانت از فضای مجازی بوده چون اون زنه بستنی نمیخورده اینا عکس بستنی روش گذاشتن سانسور پوششی کردن برای ما علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
اینا با این تبلیغات میخوان ادای خارجی ها رو در بیارن بعد دیگه نمیدونن به ریخت و قیافشون نمیاد این تبلیغات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
دختر خوشگله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
به امید صیانت فضای مجازی و مسدود سازی اینستا و سایر شبکه های اجتماعی بیگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
جالبه ! هر کاری خانم ها میکنن تحریک آمیزه!!حتی خوردن بستنی!!!
با این فرهنگ قراره به جا بریم؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
گرونییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
فکر کنم این زنه 1ساله بستنی نخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
حالا چرا اینقدرسعی میکن از تبلیغات خارجی تقلید کاریکاتور مابانه کنند؟
اخه به قیافشون هم نمیخوره...بدبختی
Netherlands
ن
۱۹:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
والا
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
چرا تو جامعه انقد حساسیت ایجاد میکنید ی بستنی خوردن ک اینهمه دعوا نداره..مسخره تیست بنطرتون اعتراصات مردمو ول کردیم چسبیدیم ب بستنی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
فقط و فقط باید اینستاگرام فیلتر بشه. با تشکر از فیلتر کنندگان اینستاگرام
Israel
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
چه ربطی به اینستاگرام داره؟مگه اینستاگرام بهش گفته تبلیغ کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
این زنه واقعا خجالت نکشیده رفته در همچین تبلیغی که از زن استفاده ابزاری کردند؟ بعضی ها میگن بستنی خورده دیگه ولش؟! ولی دقت کنید یه طوری بستنی میخوره با حرکات چندش و استفاده از جاذبه های جنسی. باید برخورد جدی شود با این شرکت بستنی سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
عاقبت اینستاگرام همین میشه. شبکه مجازی خارجی که هر کی هر عکس و فیلمی دلش خواست در اینستاگرام میذاره بدون هیچ نظارتی! فیلتر کنید اینستاگرام رو. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
واقعا که خجالت باید بکشه این زن با اون قیافش
France
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
متاسفم برای این زن و سازنده کلیپ تبلیغاتی
France
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خجالت نکشید این زن
فقط اعداااااااااااااااام
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
چکار کرده مگه ..ی بستنی خورده خودت نمیخوری ...جلادی مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
این بخش از تبلیغ که بهش ایراد گرفتید اصلاً درست نیست
مشکل اصلی موضوع تبلیغ با محتواشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
مسئله اصلی که در رابطه با این تبلیغ مورد اعتراضه اون جاست که توی کپشن نوشتن میخوای با کی بری مسافرت یه هات بی مزه یا یه سرد خوشمزه حالا تصویر چشمک زدن یه خانومه! چرا باید زیر عکس یه خانم همچین حرفی زده بشه؟حالا میگن منظور از این حرف بستنی بود واقعا شما به بستنی میگین هات بیمزه؟اصلا چرا کسی باید با بستنی بره مسافرت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
چه طرز بستنی خوردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
عه این خانم خجالت نک‌شید این چه وضعه بستنی خوردنه عه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
طفلک خانوما دیگ حق بستنی خوردنم ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
وای چقدر به مغزت فشار آوردی. خانوما حق بستنی خوردن دارند ولی نه با این ناز و عشوه های شیطانی اونم جلوی دوربین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ما خانوما اینطوری بستنی نمیخوریم. شما نگران خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
الان برو بازار لباس همه زن ها اینجوری شده از هر 10نفر 1نفر چادر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بستنی خورده دیگه چیزی نشده که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بره خانه اش هر طور که دوست داره بستنی بخوره. نه اینطور بستنی خوردن با ادا بازی ها جلو دوربین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۳:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اگر شما به این میگویید اروتیک پس پیشنهاد میکنم سری به خیابانها و بازار بزنید تا ببینید اکثریت اروتیک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
این بازی کثیف رو تمومش کنید ، خخخخخ
ملت رو گیر اوردید ها ؟
دیگه بستنی هم نمیشه خورد ، عجب دوره و زمونه ای شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خرس گندم بستنی میخوره مگه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ما همگی در خرافات ب سر میبریم مسخره
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۱:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بحث اسلام نیست
اگه زن هارو دست کم میگیرن وخیلی جاها قبولشون ندارن تقصیر خودشونه
به جای تبلیغ جازبه های جنسی که هیچ نقشی در خلقش نداشتن بهتره بیان لیاقت های علمی و کمالات اخلاقی شون رو نشون بدن
یا افراط میکنن یا تفریط یه طرف ادای مرد هارو در میارن یه طرف این قدر ... این وسط جنس زن به منزله یک انسان زیر سوال میره و اخرم همه بد و بیراه ها نصیب اسلامه
تبلیغات تلویزیون یعنی بیایید به خاطر این زن پنیر و شکلات و بستنی و ... بخرید شرکته که سودشو میکنه اونی که سرش بی کلاهه اون زنی هستش
که شده بازیچه سودجویی برخی.
التماس تفکر
United States of America
Fardingholipoor
۱۰:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
عوض این قرتی بازیها کیفیت وکمیت بستنیتونو ببرید بالا هرروز هرروز کوچیکو کوچیکتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
فقط اون اقاهه كه بستني رو انداخت در فاضلاب چرا بستني كيم ارزون قيمت رو انداخت بايد بستني مگنوم دبل چاكلت رو مينداخت
Iran (Islamic Republic of)
جایگاه ویژه زن
۱۰:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اگر کالا یا خدماتی خودش به خودی خود کیفیت داشته باشد ، دیگر نیازی به تبلیغ این چنینی ندارد ، البته برای دیده شدن کالا یا خدمات از ترفندهای دیگر هم میشه استفاده کرد ، متاسفانه ما از غرب و شرق فقط یک یا دو چیز آنها را دیده و یاد گرفته ایم ، در صورتی که فرهنگ و ادب و احترام ما با آنها متفاوت است. در ضمن در کشور ما زن جایگاه ویژه و مقدسی دارد که باید به آن احترام بگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
شما دیگه از اون ور بوم افتادی
یعنی خوشم میاد تعادل ، بین شما معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
هرکسی عاشق یه چیزیه ایشون بستنی دوست داره . دوست داشته با عشقش بره ماه عسل ... مگه عیبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
دیگر جلوه اسلامی بودن از شهرهای ایران رفته است تمام زنان بی حجاب شده اند و لباسی می پوشند که در ادوار گذشته مخصوص افراد فقیر بوده است و بی هویت شده اند و در تمام فروشگاه ها و فضای مجازی پر شده از خو نمایی زنان ایرانی با کلیپ های بی معنی یعنی ناموس ایرانی به باد رفته است که باید با قوه قهریه جلوشان را گرفت و هیچ نهاد انقلابی هم دست به کار نمی شود که برخورد کند با این افراد و دست روی دست گذاشته اند مدافع همه چیز داریم اما مدافع ناموس ایرانی خیر چرا؟
Germany
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اکثریت مردم دوست دارن یک مرد زشت با یک زگیل گنده کنار بینیش در حال خوردن بستنی ببینن چه معنی داره داره زن بستنی بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خخخخخخخ.مثل اون تبلیغ پاک یادت نره مرد شکم گنده ی کچل بود یادتونه؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۴:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
جناب منظورتون رو نفهمیدم ، یعنی زن حق نداره بستنی بخوره؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اینطور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
واقعا تو مملکت چه خبره ؟؟؟!!! تبلیغش خیلی افتضاح بود علاوه بر حجابش حالات و حرکاتش هم جلف و زننده بود ... به جای اینکه الگوی حجاب و عفاف باشه و متانت و وقار رو به جامعه تزریق کنه تبلیغات جلف و زننده هم میکنه واقعا بسیار جای تاسف داره ...
Germany
ناشناس
۰۳:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ما اینترنت ایرانی میخواییم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
الان که با پروکسی آلمان تشریف آوردی استاد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
امان از فکر مریض.در مغازه‌من یکبار دیدم بین یک حاجی ویک خانم جر وبحثه .سریع رفتم وسط گفتم‌چی شده.حاجی با قیافه حق بجانب گفت من به این خانم تذکر دادم موهاتو بکن تو.خانم میگه به شما چه .من به حاجی گفتم .حاج آقا ببینید این خانم وقتی اومدن داخل با من سلام وعایک کردن من اصلا متوجه نشدم موهاشون بیرونه، شما چرا زن های مردم رو نگاه میکنید که بفهمید موهاش بیرونه یا نه؟ ولی الان باعث شدید من هم به این خانم نگاه کنم و باعث گناه نگاه کردن من شمایید.وقتی فکر شما خراب باشه .از هر کاهی کوه میسازید .مثل همین آقا که کمپین زده.
خانه از پایبست ویرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آقا محسن بحث نگاه کردن به موهای یک خانم و دچار گناه شدن یک موضوع انحرافی است که متاسفانه برخی از افراد از روی نا آگاهی تحت تأثیر تبلیغ شبکه های ماهواره ای قرار گرفته اند مطرح می کنند. مسأله حجاب حکم و تکلیف الهی است. یک مسلمان نبایستی در انظار عمومی و ملاءعام تکالیف الهی را زیر پا بگذارد. تذکر آن حاجی از این منظر بود ولی شما به دلیل ناآگاهی موضوع را وارونه جلوه دادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
لا اکراه فی الدین ! من نمیدونم دیگه بالاتر از پیامبر و قرآن هستین شماها ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
توی کشورهای غربی این همه آمار تجاوز بالاس، مطابق با نظر شما حتما آقا محسن اونهارا هم ارشاد کرده! و بعد یکی دیگه نیگاش بهشون افتاده...
آخه این هم شد استدلال
با همین استدلال های آبکی وضع مملکت را به اینجا رسوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
قصه ت تموم شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ریمورو
۰۲:۴۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
فرض کن طرف به بستنی چشمک بزنه بعد با حالت تبلیغات سایت های p(خاکبرسری) بستنی رو لیس بزن که حتی تو این سایت ها قفله بعد بگن مشکلش کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
کارگربازنشسته‌ایرانی
۰۰:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام‌وخسته‌نباشید
الکی‌ادا‌،واطوار‌نیائید
البته‌تا‌حدودی‌حق‌دارید
بازهم‌ایشان‌به‌خاطر‌پول‌درآوردن‌حاضر‌شده
وشاید‌هم‌از‌سَرِ‌نا‌چاری‌که‌شکمِ‌خودش‌راسیر‌کند
از‌خروس‌خوان‌تاشغال‌خوان‌عده‌ای‌از‌بازیگرانِ
زنِ‌سینما‌در‌فضای‌مجازی‌ببینید‌چه‌قِر‌وقمیشی
میان‌آنهم‌مجانیِ،مجانی‌وبدتر‌اینکه‌در‌کنار
خانواده‌وهمسرِ‌سیبیل‌وگردن‌کلفتشان
تازه‌نیست‌چند‌سال‌است!!
آنموقع‌مُرده‌بودید‌تا‌از‌حقوقِ‌زنان‌صیانت‌کنید؟
میگویم‌حالا‌،‌کجا‌مغازه‌زدید‌وچند‌دهنه‌است؟
بروید‌،دَرِ‌دکانتان‌را‌گِل‌بگیرید
خدا‌به‌همه‌بیماران‌ازجمله‌آقای‌رامبد‌جوان‌زودتر
سلامتی‌ببخشد،هر‌موقع‌بهبود‌یافت‌و
برنامه‌اش‌شروع‌شد‌حتماً‌در‌مسابقه‌،ادا‌،بازی
خندوانه‌شرکت‌کنید‌شاید‌برنده‌شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
هر بیسواد عقب افتاده ای که یه ذره تو حوزه رسانه مطالعه داشته باشه می دونه که به این تکنیک برای اقناع مخاطب می گن استفاده از افراد زیبا. تو خارج بیشتر از زنان استفاده می کنن اما در ایران بیشتر از کودکان. هر بی سوادی باید بفهمه این کار اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شرکتشو پلمپ کنید، مدیرعامل و عوامل ساخت این تبلیغ و این خانم رو هم اعدام کنید.
اونی که این فیلمو تو اینستا گذاشته رو هم اعدام کنید. سازنده اینستاگرام رو هم یجوری بیارین ایران اعدام کنین. اگه کم بود از اینا که زیر این مطلب نظر روشن‌فکری و موافق این تبلیغ میدن هم چند نفر اعدام کنید.
دیگه ازین تبلیغا بیرون نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
عمو شما ترمز بریدی یکی یکی داری اعدام میکنی اینجوری پیش بر کسی نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اینکه مردم سلامت جامعه براشون مهمه دلیل نمیشه امثال شما جوگیرها مسخره بازی دربیارید. دین حکمش مشخصه نیازی به نظر شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
متاسفم برای اینجور زن ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
قیمت مرغ چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خندم گرفته زنه وقتی دهنش باز میکنه عین ماره که داره قورباغه میبلعه دهن زنه چقد گشاده چشماشم خمار میکنه کسی ندونه فک میکنه زلیخاست خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بستنی بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
از وقتی این تبلیغ رو دیدم حالم از هر نوع بستنی به هم
می خوره . با اون طرز خوردنش . نفرین بر بانی این نوع بستنی و طراحان این تبلیغ و خراب بشه اون کارخانه و برنده ..... ارزش بانوان این سرزمین خیلی خیلی بالاتر است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مشکل از ذهن خود اقایان هست که منحرف هستند و فکرشون اشتباهه که از شدت بی دغدغه بودن حساس می شن روی این مسائل سر مردم رو فقط به چیزای الکی سرگرم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
قیمت سکه چند شده
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
من نميدونم كجاش بد بود بعضي بيمار هستن بايد به روان پزشك مراجعه كنند و به مغزشون شوك الكتريكي داده بشه
Germany
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آره حتما باید این کار رو بکنن اولیش هم خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تبلیغ خیلی خوب و جذابی بود
خوشمان آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
منم خوشمان آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شرکت بستنی باید یک مرد سیبیل درفته را با چشمانی افروخته پشت پراید نشان میداد که داره بستنی میخوره! این بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همینو بگو خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
به نظرم اگر بستنی صحبت میکرد بهتر از این خانومه میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کلیپ رو ببینید میخندید.
قبول دارم زیاد ادا اطفال داشت ، ولی اون چیزی که گفتید رو از کجا اوردید نمیدونم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
افتضاحه حرکات زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همون اطفال !!!!
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ذهن‌ها و فکرها و پستی و پلیدیها را باید شست وقتی فکر و ذهن آلوده باشد هر چیزی را جنسی میتواند ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
خراسانی
۱۸:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
منم همین نظر را داشتم امّا وقتی نمونه های خارجی و واکنش مردم را در اینستا دیدم فهمیدم واقعاً جای اعتراض داره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کل مشکل مملکت حل شده مونده این کلیپ بستنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
هر چی میشه میگن مگه مشکل مملکت اینه
شما بگو ببینم مشکل چیه؟؟؟؟ ای بابا فقط شکم پرستی!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
یک بار برای همیشه این کلیشه مزخرف را از ذهنتان بیرون کنید که چون مشکلات زیادی داریم باید از فرهنگ و اموزش و مذهب و دیگر زمینه ها غافل شویم
خیر اینطور نیست
کسی منکر مشکلات نیست لاکن نمیشود هر اصلاحی را با این توضیح زیر سوال برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ملت افراطی شدن
اینکه یه ریز میگفت بستنی کجاش محرک بود
البته برا محکم کاری عکس و فیلم بستنی هم کنار زنه میذاشتن بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کاملا ناجور بود.تازه خیلی از تبلیغات دیگه هم هست که من بهشون ایراد دارم که مثلا توی مترو دیدم
-
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ما خواستار طرح صیانت هستیم تا این ضد انقلابیون چنین حرکاتی انجام ندهند
Germany
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
تو بیخود میکنی خواستار طرح صیانت هستی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
یکاری میکنین که این بنده خدا خانومی که توی تبلیغه فردا نتونه سرشو بلند کنه از خجالت. این چرندیات جهان سومی رو بذارید کنار؛ والا اون اوایل که دوش حموم اومده بود یه سریا میگفتن دوش حرامه باید فقط توی خزینه و حمام عمومی برید حمام کنید! الان کسی پیدا میشه دوش تو خونشون نباشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
چی میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بستنیشو بخری بعد بریزی سطل آشغال؟ چه ضرری به کارخونه و شرکت میرسه؟ شما که پول بستنی رو دادید؛ هرکاری دلت میخواد باهاش بکن اصن بریز جلوی سگ، کی اهمیت میده؟ مهم این بوده که نخری الان تازه به نفع شرکت هم شده، بعضیا که اصلا قصد خرید بستنی هم نداشتن برای اعتراض میرن پول میدن میخرن که بریزن سطل آشغال!
چی از این بهتر برای کارخونه؛ انگار تبلیغشون توی افزایش فروش زیادم بد نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
قرن13
۲۰:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا درست گفتی احسنت ...
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۱۶:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
جای تاسف داره
Lithuania
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اینقدر از کاه کوه نسازید و سر مردم رو گرم نکنید.
اول کلیپ رو ببیینید بعد قصه بگید.
رفتار اروتیک و جنسی کجای کلیپه؟ بگید ما هم پیداش کنیم.
تنها چیزی که توی کلیپ بود یه مقدار رژ پر رنگ و حجاب غیرکامل خانم بود.
اگه این یعنی اروتیک و جنسی، پس همه توی کوچه و خیابون اروتیک و جنسی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تو که نمیفهمی ساکت باش پس
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ساکت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
حرکات این زنه، همه اش برای فیلم های غیر اخلاقیه. مشکل، این زن نیست، مشکل، تفکر پشت ماجراست
Iran (Islamic Republic of)
دیده
۱۹:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خدا زن رو زیبا آفرید تا از زیبایی هاش لذت ببریم، حتی خوده خدا هم برای تبلیغ بهشت از حوری های زیبا رو استفاده کرده. شما سخت نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
نه بابا اینطوریام نیست ، خدا وند همه رو زیبا افریده
منتها الان لوازم ارایشی جنسشون خوب تر شده ، ثانیا شما هم قاعدتا چون پسر هستید ، باید اینو بگید وگرنه اگه دختر بودید. شاید قضیه عوض میشد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
میشه بپرسم چه کسانی باید از زیبایهای زن لذت ببرند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تو به ناموست اجازه می دهی تا بقیه ازش لذت ببرند
خدا زن را برای مردش مباح دانسته نه برای مردان دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
واااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز حوری اسم جنس نیست!
این یعنی حوری هم زن داره هم مرد...
مثل کلمه بشر که اسم جنس نیست و هم زن را شامل میشه و هم مرد
کج فهمی های خودتون را به خدا و دین ربط ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
آخه کجای این فیلم تحریک کننده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
میری میبینی فقط طرف داره بستنی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
چطوری میتونید راجب همه مردم نظر بدین ؟؟؟؟ایراد این تبلغ کجاشه؟؟؟ایا خود خانم ها راضی هستن شما راجب پوشش شون نظر بدین ؟؟بهتر نیست بپذیرد مردم مختارن حجاب و پوشش و آزادی خوشون رو داشته باشن.ایا میشه یکبارم شده سصرتون رو مثل کبک تو برف نکنید برید خیابون ها رو بگردین ببینید چند نفرمثل شما و هم عقیده شما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ادم میتونه تو خونش هرجور دلش میخواد بگرده ولی وقتی میاد تو جامعه هم به همه مردم مربوط میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همین کارهاروکردین که مملکت خشکسالی شده و سیل میاد و زلزله ودلار گزون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
برا همین کارهاست که تو تایلند کرونا کلا 100 نفر هم نمردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ازین تبلیغا تو آمریکا پره پس چرا انقدر زندگیشون توپه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
چطور ما اینارو تو فضای مجازی ندیدیم !؟ :)))))))) اصلا کی اومد کی رفت!!
Iran (Islamic Republic of)
sajjad
۱۴:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
آقا درست ، قبول . آگهی بی ربطی درست کردند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مزخرف بود تبلیغش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تبلیغ خیلی بدی بود ولی من احساس نکردم جنسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
من تبلیغ رو دیدم و هیچ مشکلی نداشت کسانی که با خوردن بستنی توسط یک زن تحریک میشن بهتره برن خودشون رو درمان کنن
Iran (Islamic Republic of)
پپ
۱۶:۰۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۹:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همینو کم داشتیم ..خیلی چندش آور بود حتی دربین تبلیغات اون شکلی هم بسیار زشت و رده آخری بود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بستنی خوردن زنه مثل بستنی خوردن زنداداشم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
واقعا متاسفم برای این خانم که اومده این تبلیغ رو قبول کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
یعنی واقعا شما باشید فقط بخاطر اینکه ی زن بخواد تو تبلیغ باشه میرید جنس رو میخرید؟
اینها مدل اند ، کارشون همینه ، استفاده ابزاری اگه بخوایم بگیم پس همه ما در حال استفاده شدن ابزاری توسط مدیرعامل های شرکت هامون و توسط بالادست هامون هستیم ‌.
از این تبلیغ و ... حمایت نمیکنم ، من اصلا این چیزارو زیاد درک نمیکنم ولی دلیل نمیشه ، هرچی شد بگیم از زن استفاده ابزاری شد ،
همه ادمیم دیگه ، حالا بعضی اوقات مردها هم میان تو تبلیغ یعنی از مردان استفاده ابزاری میشه؟ :|
هر کسی با توجه به استعداد خای ذاتی ، مثلا مردها قدرت جسمانی بیشتری دارند و کارهای سخت تر میکنن وزنها هم معمولا تو کارهای تبلیغاتی و صوتی و تصویری و سخنوری و هنری کار میکنند.
yjc من از هنجارشکنی‌ حمایت نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ایده آل
۱۲:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
هرچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو
Iran (Islamic Republic of)
Speed
۱۲:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
زن کالا نیست که ابزاری برای پول درآوردن تجار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بابا جمع کنید بساتتون رو ، فقط همین چرندیات رو کم داشتیم ،
احانت به زنان
باشه باشه شما خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بیچاره آن زنانی که با تو نسبت دارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بساط ،اهانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اتفاقا بیچاره اون مردانی که باتو نسبت دارن خدا به دادشان برسه از دست این افراطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بساط
اهانت
از روی این کلمات هر کدوم ۱۰ بار بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
اهانت؟؟!! دیکته سوم دبستان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اخه کدوم احمقی اینهمه تو بیابون رانندگی می کنه بره وایسته یه بستنی چوبی پالم دار بخوره ،....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همینو بگو
Germany
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
لابد در راه مسافرته . خسته شده میخواد مزه دهنش عوض شه . تو چیکار داری .
Iran (Islamic Republic of)
محمدی از تهران
۱۱:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
سلام سفارش دهنده تبلیغات، شرکت سازنده تبلیغات و همه بازیگران ودست اندرکاران تهیه فیلم تبلیغاتی بایستی از سوی مدعی العموم جریمه سنگین شوند.
ضمن تهیه وابلاغ ضوابط دستگاه های نظارتی برحسب انجام کار نظارت کنند.
با ترک فعل ها وکوتاه های انجام شده برای تولید وپخش اینگونه کلیپ های تبلیغاتی برخورد شود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فقط اعدام
Lithuania
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شما دوغتو بنوش.
Lithuania
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تو رو هم باید اعدام کنن.
-
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
سنگسار همه عاملان این حرکت غیر انسانی و غیر دینی که لطمه به بدنه دین اسلام زده رو هر چه زودتر خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
این خانومه کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همین یه جمله نشون میده که چرا نباید از زنان استفاده تبلیغاتی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بسیار جالب بود... و فوق العاده تاسف برانگیز
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تو نظرا دیدم یسریا چقد دغدغه هاشون کوچیکه و درگیر یه همچین چرندیاتین که دختره تحریک کنندس و این حرفا خوش بحالشون ما چه دغدغه هایی داریم شماها چی خیلی فارغین ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
Maahdi
۱۳:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
آره ما دغدغه هامون فرهنگ مون هست که نباید مفت از دستش بدیم. دغدغه ما اینه که نباید به زن بعنوان یک جنس ماده نگاه کرد باید با حجاب و عفاف درستی که از خودش داره شخصیتش رو همه ببینن و متینی و وقارش . بنظرم شما دغدغه ات خیلی کوچیکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مهدی شما یه سری به مولوی- شوش و... اونورها بیا ببین چه خبره فرهنگ را اول اونجا دریاب بعدا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس ۱۳:۱۲
تو محل ما که میگن زن جنس ماده هست. تو کتابمونم همینه حالا شما چیمیگی نمیدونم :))
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شورشو در نیارین دیگه قرن ۲۱ همه جای دنیا درگیر پیشرفت علمی ان و ما اینجا گیر اینیم که یه دختر تازه با حجاب نه بدون حجاب یا لباس خاصی هستیم...
Iran (Islamic Republic of)
Maahdi
۱۱:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اتفاقا ما هم پیشرفت علمی داریم خیلی هم پیشرفت کردیم...
منتها علم و فرهنگ دو موضوع مستقل هستند، تو هر کدوم از این دو، اولویت هایی داریم که باید رعایت بشن. در علم، پیشرفت و در فرهنگ هم نباید ضد ارزش رو جایگزین ارزش کنیم.
در ضمن مشکل قرن ۲۱ اینه که فکر میکنه اگه به مسائل اینچنینی اهمیت نده پیشرفت کرده خخخ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
در همین قرن است که ورزشکاران زن اروپایی از پوشیدگی لباسشان در گرمای المپیک توکیو حمایت می کنند. پوشیدگی یک راه حمایت از زنان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
این مسئله تو قرن 21 تو همه جای دنیا با همه پیشرفتهای علمی مورد بحثه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
من این تبلیغ را دیدم
به نظر من هیچ صحنه اروتیکی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۳:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
از نگاه یک مرد دیدی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه تو همه جای دنیا به زن نگاه ابزاری دارند. تو همین مسابقات المپیک تعداد زیادی از ورزشکاران زن به این موضوع اعتراض کردند که چرا لباس های اونا باید نسبت به مردها بازتر باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
وقتی خود زن تن به همچین کاری میده، کاری میشه کرد؟ خودش باید کاری کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اینکه از زنان سو استفاده تبلیغاتی می شود چیز غریب و عجیبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فقط و فقط باید اینستاگرام فیلتر بشه تامام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
نیاز نیست اینستاگرام فیلتر بشه این ذهنه افراده که هر کسی باید کنترلش کنه مثل اینه بگی برای این بیماری ها از بین برن همه دنیا رو با صابون و ریکا بشوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
به نظر بنده مشکل از نگاه این فعال اجتماعی عزیزه، فک کنم زیاد رفته تو بحر بستنی خوردنش، تازه این بستنی که زیر روشویی انداختین و عکس گرفتید که مال اون شرکت نیست، دلتون نیومد یکم پول خرج کنید همون بستنیو بخرید بندازید دور
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۰:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
حدود 4 سال پیش اینستاگرام رو پاک کردم و الان خیالم راحته.
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۳:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
آپارات تبلیغ رو گذاشته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فکر خوبیه، اینستا مثل گاو بسته اینترنت رو می بَلعه!
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۰:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
به نظر من اساسی ترین مشکل این فیلم، تبلیغِ بستنی پانزده هزار تومانی هست که هرکسی قدرت خریدش رو برای خانواده نداره .. بخدا مشکل همینه نه چیز دیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
وای الان ما نمیخوریم به چه مشکلی برخوردیم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس بوعذار
۱۰:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
والا من کلیپ رو دیدم مشکلی نداشت. مشکل از نگاه ذهن های مریض هست که با همه چی تحریک میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مشکلش همینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه این روند برای جامعه فاجعه بار است
الان تو دنیا به خاطر همین مسایل روی آودن به همجنس گرایی
این اوج اخلاقیات جنسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
تبلیغ بسیار بدی بود....وقتی دیدم داشتم شاخ در میاوردم....چندی پیش هم تبلیغ برند شکلات سازی هم از یک خانوم به عنوان ابزار تبلیغ استفاده کرده بود.....واقعا جای تاسف داره.....عدم نظارت تا کی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اشتباه منفی زدم
Singapore
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
الان زنان ما متاسفانه کالای مصرفی شده اند. در هر فروشگاه و دفتر،و مغازه با وضع زشت و زننده و آنهم با حداقل حقوق کار میکنند‌ برعکس آقایان خصوصا جوانها در پارکها و هست فود ها و قلیان سراها عاطل وباطل پرسه میزنند‌ . و یا دزدی و جیب بری،و اعتیاد و توزیع مواد مشغول اند. حالا این هنرتیشه زنان هم جای خود دارند که متاسفانه الگوی فساد همین جوانها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
با این کلیپ ها سایر زنان نیز تمایل به دیده شدن و کسب درآمد هویت فروشی می کنند و لا اقل در روئیا هایشان آرزو می کنند و این ضعف در نسل نو جوان و خانم ها بسیار بیشتر است ، بنابر این خیلی زود تبدیل به ابزار خواهند شد تا هر کس و در هرجا که خواست استفاده کند !!!!!!!!!
ریختن چند بستنی در فاضلاب و محکوم کردن در فضای مجازی چه اثری خواهد داشت؟ غیر از تبلیغ بیشتر آن شرکت و تقلید سایرین ؟
این برند بستنی را با عذر خواهی و یا منع تبلیغ نباید بخشید راه چاره مسدود کردن در شرکت و تغییر عنوان آن شرکت و بستنی است ، چنانکه شما هم در این گزارش اسمی از آن نبرده اید ، انان نیز باید از اسم خود خجالت بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
mrMaMaD7
۰۹:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مگه چیه
Germany
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
همینه که میگن باید اینستاگرام مسدود بشه. داره فرهنگ غربی رو منتشر میکنه در جامعه. اصلا باید تمام ارتباطات با دنیا قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ما باید راه ارتباط با دنیا رو یاد بگیریم، بعد با دنیا ارتباط برقرار کنیم؛ نه که ارتباط رو کامل قطع کنیم. ولی اینستاگرام مثل تلگرام و شاید شدیدتر باید فیلتر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
برای مردم تصمیم نگیرید شما میتونی ارتباطتت رو با عالم حتی همسایه هات قطع کنی به بقیه کار نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
اول تقصیر خود زن هست که ارزش واقعی خودش را نمی دونه که خودش را اینقدر خوار وخفیف می کنه که بشه ابزار برا تبلیغ
دوم مقصر فرهنگی که متاسفانه داره تو جامعه شکل می گیره که ارزش میشه ضد ارزش و ضد ارزش میشه ارزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
جالبه... چندین ساله بازیگران.. ومثلا الگو های جوانان مااز این ادا اطوار ها در همه ی شبکه های مجازی در میارن هیچ مقام مس/دلی اعتراض نمیکنه... حالا برا یک تبلیغ فیک ومزخرف.. چه غوغایی راه انداختن.. اگه به اسلام وحجاب که خود خدا میگه.. لا اکراه فی دین.... ولا غیر بقیه اش به فرهنگ جامعه بستگی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه غرب گرایی شده الگوی بعضی ها، آن هم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
باشه بیـــــــــــــ شینیم صورت نشسته این یارو رو نیگا کنیم هـــوم
۱۲