خورشیدی: اردوی تیم ملی فوتبال از سوم شهریورماه آغاز می‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جلسه کادر فنی با رئیس فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره جلسه‌ای که امروز بین عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ تشکیل شد، گفت: این نشست با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، دراگان اسکوچیچ و من برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد. سرمربی تیم ملی در ابتدا در خصوص موارد و مشکلاتی که در مسیر تیم ملی تا پایان مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وجود دارد، توضیحاتی را ارائه کرد و رئیس فدراسیون با اعلام حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی، این اطمینان را به کادر فنی داد، که تمام برنامه ها و اردوهای در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی شامل امکانات لجستیکی، اردویی و بازی‌های دوستانه برای حضور قدرتمند ملی‌پوشان در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، طبق زمان‌بندی اجرا خواهد شد.

او در ادامه در خصوص دستیاران ایرانی و خارجی تیم ملی گفت: مواردی نیز در رابطه با بحث دستیاران ایرانی و خارجی اسکوچیچ مطرح شده که رئیس فدراسیون دستور داده تا قراردادها با این عزیزان سریعتر منعقد شود.

سرپرست تیم ملی با اشاره به برنامه و اردوهای آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار برابر سوریه گفت: از سوم شهریورماه مینی کمپی را با حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر فوتبال با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز خواهیم کرد و یک بازی درون اردویی در تاریخ  ۸ شهریورماه طبق برنامه انجام خواهیم داد.

او در ادامه اضافه کرد: از ۸ شهریورما اردوی اصلی ما پیش از دیدار برابر سوریه، شروع می شود و لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. ممکن است تغییراتی در برنامه اردویی پیش از بازی برابر سوریه که ۱۱ شهریورماه است، داشته باشیم.

خورشیدی در پایان خاطر نشان کرد: برای تماشای بازی فینال جام حذفی به همراه اسکوچیچ و وحید هاشمیان یکشنبه ۱۷ مردادماه به اصفهان می رویم. همچنین مقرر شد جلسه ای را با حضور حیدر بهاروند و سهیل مهدی برگزار کنیم و در خصوص برنامه اردویی و مسابقات تیم ملی و لیگ برتر با یکدیگر به تعامل برسیم تا لیگ برتر با کمترین تعطیلی به اهداف خود برسد. پیش از اردوی تیم ملی نشستی را نیز با کادر پزشکی تیم ملی در خصوص مصدومیت ها خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار