خانه امید بازنشستگان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان گفت: خانه امید بازنشستگان سنندج احداث شده است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد احمدی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۴ مرداد روز خانواده و تکریم بازنشستگان، با بیان اینکه ۲ آرزوی دیرین بازنشستگان استان محقق شده است، افزود: خانه امید بازنشستگان سنندج تا یک ماه آینده و سقز نیز حدود سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و آن‌ها می‌توانند از امکانات این خانه‌ها استفاده کنند.

او با بیان اینکه بازنشستگان کشوری کردستان در حال حاضر ۲۵ هزار و ۴۱۶ نفر هستند، ادامه داد: در مهرماه ۱۳۹۹ همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و در حال حاضر میانگین حقوق بازنشستگان بعد از اجرای این طرح حدود ۷۰ میلیون ریال است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان گفت: یکی از معیار‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی باید میزان تکریم بازنشستگان باشد و مدیر خوب مدیری است که حرمت و تکریم بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهد.

احمدی اظهار داشت: کوچکترین و مهمترین نهاد اجتماعی هر کشوری خانواده است که رکن اساسی آن پیشکسوتان و بزرگان هستند.

او افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان ستون هر خانواده‌ای هستند و خانواده به دلیل حضور این عزیزان یک خانواده کامل است که امیدواریم هیچ خانه‌ای بدون ستون نباشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان گفت: امیدواریم سایه بزرگان و پیشکسوتان همیشه بر سر خانواده‌ها مستدام و برقرار باشد و فرهنگ احترام و تکریم بازنشستگان روز به روز در جامعه نهادینه شود.

در ادامه این مراسم تعدادی از بازنشستگان شاعر و هنرمند به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان با حضور مسئولان استانی به ۱۶ نفر بازنشسته نمونه و نخبه استان در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثارگری و فداکاری به مناسبت گرامیداشت ۱۴ مرداد، روز خانواده و تکریم بازنشستگان لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

پروژه‌های غیرانتفاعی خانه امیدِ صندوق بازنشستگی کشوری برای خدمات‌رسانی، گذران اوقات فراغت، فراهم کردن امکانات فرهنگی و ورزشی بازنشستگان و خانواده‌های آنان و برای برقراری و حفظ پیوند معنادار با ذینفعان در سطح کشور ساخته می‌شوند.

صندوق بازنشستگی کشوری سازمانی دولتی است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان خدمت ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.