در بسته حوادث پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

روز پر ماجرای پلیس در خوزستان؛ از کشف محموله افیونی تا توقیف خودرو‌های شوتی

مهم‌ترین حوادث امروز، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۲ سارق مسلح در شوش دستگیر شدند

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه دستگاه لیزر تسطیح اراضی در سطح شهرستان شوشتر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان شوشتر با کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق سابقه دار و مسلح را شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی و جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند و ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ دستگاه لیزر تسطیح اراضی، ۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۱۵۰ فشنگ جنگی کلاش و ۵۴ فشنگ کلت کمری کشف کردند.

خاموشی مزرعه ارز دیجیتال در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامي شهرستان ماهشهر در تشریح جزئیات خبر گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در پی اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از فعالیت غیر قانونی فردی در یک واحد مسکونی در سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مذکور تعداد ۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق (ماینر) کشف کردند و کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری باند سارقان کیف قاپ

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۷ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کردند، ضمن آنکه تلاش جهت شناسایی سایر ایادی، مالخران و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: هنگام پیادروی در خیابان کیف خود را در دستی که به سمت دیوار و یا جدول کنار خیابان است بگیرند.

دستگیری سارقان مسلح در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: به منظور برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی، شناسایی و دستگیری سارقان مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پاسگاه انتظامی سنجر شهرستان دزفول با کار اطلاعاتی ۲ سارق مسلح را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه وانت پیکان توقیف شد، اظهار کرد: در بازرسی از خودرو سارقان یک سلاح شکاری «وینچستر» بهمراه ۲۸ فشنگ مربوطه کشف شد که متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۰ فقره سرقت از باغ ویلا‌های اطراف شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سارقان حرفه‌ای منزل در شوش دستگیر شدند

سرهنگ نجفعلی بارانی فرمانده انتظامی شوش در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شوش، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل در شهرستان شوش اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق معابر و اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی در شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۴ شهرستان اهواز با انجام کار اطلاعاتی هویت یک سارق حرفه‌ای معابر و اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان

سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان گفتت: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی هندیجان با رصد اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۴ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی طی چند عملیات متوقف کردند.

او با بیان اینکه ۴ نفر در این ارتباط دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۱۷۸ طاقه پارچه، ۳ دستگاه کولرگازی دو تیکه و یک دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف محموله افیونی در هندیجان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی پژو پارس را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان طی یک عملیات منسجم آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۹ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار