کریمی:

همه وظیفه داریم که برای عزیزان بازنشسته احترام و تکریم ویژه‌ای قائل شویم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با تاکید بر خدمات رسانی به بازنشستگان گفت : همه وظیفه داریم که برای عزیزان بازنشسته احترام و تکریم ویژه‌ای قائل شویم و از تجربیات ارزنده آنان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما در استان کرمانشاه برنامه‌های خود را برای ارتقای جایگاه بازنشستگان در جامعه دنبال کرده ایم، گفت : خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات و برنامه‌های مناسبی برای تکریم واقعی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند بازنشستگان در استان صورت گرفته و مدیریت ارشد استان همواره با جدیت در این مسیر حرکت کرده است.

او گفت : باید ایجاد انگیزه برای کارمندی که در شرف بازنشستگی است، ایجاد شود و کارمندان با رغبت و انگیزه به دنبال انجام کار‌های مربوط به بازنشستگی خود باشند که خوشبختانه طی سال گذشته و امسال با افزایش حقوق بازنشستگان زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد انگیزه بیشتر بین کارمندان جهت بازنشستگی محقق شده است.

رئیس ستاد تکریم از بازنشستگان استان کرمانشاه افزود: دستگاه‌ها و ادارات مرتبط وظیفه دارند که در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم شهری و تفریحی برای بازنشستگان اقدام کنند تا بستر مناسب جهت متناسب سازی محیط شهری برای این عزیزان بیش از پیش فراهم شود.

کریمی گفت: طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی نیز برای لحاظ شدن حق منطقه جنگی برای بازنشستگان استان دنبال و پیگیری شده که امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر اجرایی شود که تاثیر بسزایی در افزایش روحیه بازنشستگان خواهد داشت.

او با اشاره به ظرفیت مناسب بازنشستگان در استان افزود: بازنشستگان عزیز می‌توانند از این ظرفیت موجود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.