برگزاری آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کرمانشاه

آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کرمانشاه امروز (۱۳ مرداد) در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های انسانی یاد کرد و گفت : باید از تجربیات بازنشستگان در امور مختلف استفاده شود.

او بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند، گفت : اگر امروز در جامعه فرزندان اخلاق مدار داریم، مرهون تلاش معلم‌ها در سنوات گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: معلم‌ها در طول دوران خدمتشان همچون شمعی می‌سوزند و دیگران را روشنی می‌بخشند که نمود عینی تلاش آنان دانش‌آموختگان و فرهیختگان و پرورش یافتگانی هستند که جامعه را اداره می‌کنند.

یزدان پناه سپس با تاکید بر جایگاه والای معلم در ادیان مختلف به ویژه در دین مبین اسلام، افزود: در رابطه با عظمت مقام معلم همین بس که حضرت علی (ع) فرمود "هر کس به من کلمه‌ای بیاموزد، مرا بنده خود ساخته است. "

او اشاره‌ای هم به آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید داشت و گفت: مدارس استان آماده بازگشایی به هر نحوی که تصمیم گیری شود چه به صورت حضوری و یا غیرحضوری و تلفیقی هستند.

یزدان پناه با بیان اینکه در حال ساماندهی معلم‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، گفت: اگرچه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، اما نمی‌گذاریم مهر ماه هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم بماند.

او اشاره‌ای هم به آمار فرهنگیان بازنشسته استان در امسال داشت و گفت: تا ابتدای مهر ماه امسال حدود دو هزار نفر از فرهنگیان استان بازنشسته می شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.