نکونام: تمام تمرکز فولاد روی بازی با ملوان است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مسابقه فردا شب این تیم مقابل ملوان بندر انزلی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل ملوان بندر انزلی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان اظهار کرد: بازی‌های جام حذفی به گونه‌ای است که شما باید با تمام تمرکز روی یک بازی به میدان بروید. فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم، تیمی که قدمت طولانی در فوتبال ایران دارد. ملوان همیشه تیم قابل احترامی است، مردم خوب انزلی و استان گیلان جای‌شان در لیگ برتر خالی است و آن‌ها تیم پرطرفدار و ریشه داری هستند. ملوان در جام حذفی یکی از تیم‌هایی است که دیدار با آن برای هر تیمی خطرناک خواهد بود.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: بازی‌های زیادی از تیم ملوان دیده‌ایم و آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و به نظرم کیفیت فنی خیلی خوبی دارند. آن‌ها بازیکنانی در خط جلو دارند که می‌توانند تاثیر‌گذار باشند، می‌دانند شکل بازی تیمشان چیست و از بازی چه می‌خواهند که این کار ما را سخت خواهد کرد. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد و فردا باید تمام تمرکز را داشته باشیم و تمام ذهنیت ما روی بازی باشد.

او اضافه کرد: چند بازی است که فرشاد احمدزاده را نداریم. یک بازی اخراج شده و یک جلسه هم محرومش کرده‌اند. اتفاقاتی که امسال برای فولاد افتاد در تاریخ بی سابقه است. با توجه به اینکه نماینده ایران بودیم پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته شد. بازیکن ما را به دلیل حضور تماشاگر در دیداری که نباید تماشاگران حضور می‌داشتند، اخراج کردند و پس از کارت قرمز یک جلسه بلافاصله محرومش کردند. اگر اینقدر سریع و زود احکام کمیته انضباطی برای همه تیم‌ها صادر می‌شد خیلی خوب بود و قطعا در فوتبال ما این همه بی انضباطی وجود نداشت و شرایط خیلی خوب می‌شد.

نکونام افزود: عملا نتوانسته‌ایم از فرشاد احمدزاده در جام حذفی استفاده کنیم و از این اتفاق گله داریم چرا که شرایط غیرمنصفانه‌ای امسال برای فولاد رقم خورده است. در بحث داوری در لیگ برتر ضرر کردیم و جایگاه چهارم را از دست دادیم. در شرایطی که تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود به این ما کم لطفی شد.

او ادامه داد: اکنون تمرکز ما روی بازی فردا است تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان جایگزینی که داریم فردا قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت بتوانیم موفق باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار