ترامپ: اگر من جای بایدن بودم، رسانه‌های جعلی دست از سرم برنمی داشتند

رئیس جمهور سابق آمریکا شیوع کرونا، خشونت‌های مسلحانه و ناامنی مرزی را بهانه حمله به جانشین خود در کاخ سفید کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی، دونالد معتقد است در صورتیکه اقدامات فعلی جو بایدن از سوی وی انجام می‌شد، رسانه‌های آمریکایی او را آماج حملات قرار می‌دادند.

دونالد ترامپ، که سابقه طولانی درگیری با رسانه‌های آمریکا را دارد، روز دوشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر من الان رئیس جمهور بودم و در شرایطی که ویروس کرونا رو به گسترش است، در همه شهر‌های خود می‌بینیم تیراندازی می‌کنند و مردم را می‌کشند و همچنین مرز‌ها کاملاً برای جنایتکاران و افراد آلوده به ویروس باز است، رسانه‌هایی که اخبار دروغ منتشر می‌کنند هرگز دست از سر من برنمی داشتند.

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد هنگام خروج وی از کاخ سفید، مرز‌های آمریکا قوی و امن بود و سازمان‌های اجرای قانون تا زمان خروج وی از حمایت بی سابقه‌ای برخوردار بودند. ترامپ همچنین گفت تحت هدایت وی، آمریکا در کمتر از نه ماه واکسن بسیار موثری تولید کردند. امیدوارم مردم هرگز آن را فراموش نکنند.

ترامپ که در سال‌های ریاست جمهوری خود همواره از رسانه‌های آمریکایی انتقاد می‌کرد، گفت اکثر آن‌ها مغرضانه رفتار و از منافع دموکرات‌ها دفاع می‌کنند.

پیشتر نیز با اوج گیری دوباره موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، جو بایدن بازگشت مجدد محدودیت‌های کرونایی در این کشور را محتمل دانست. با وجود تشدید موارد ابتلا به کرونا، بایدن تلاش کرد روند واکسیناسیون در این کشور را رضایت بخش جلوه دهد و گفت: روز پنجشنبه از نظر واکسیناسیون روز خوبی را گذرانده ایم. تقریباً یک میلیون نفر واکسینه شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار